۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۱۹

نشر فرهنگ معاصر کتاب‌هایی با عمر 50 سال را به نمایشگاه آورد

نشر فرهنگ معاصر کتاب‌هایی با عمر 50 سال را به نمایشگاه آورد

نشر فرهنگ معاصر با همه عناوین چاپی خود که برخی از آنها حدود 50 سال پیش برای اولین بار چاپ شده‌اند در نمایشگاه کتاب امسال حضور دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشر فرهنگ معاصر با 160 عنوان از همه کتاب‌هایی که تا به حال چاپ کرده است در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد.

مسئولان این غرفه در گفتگو با خبرنگار مهر درباره کتاب‌های فرهنگ معاصر در نمایشگاه می‌گویند اکثر کتاب‌های ما تجدید چاپی است. بعضی از کتاب‌ها عمر 50 ساله دارند و 50 سال است که چاپ می‌شوند اما کتاب‌هایی که چاپ 82 یا 83 باشند در غرفه نداریم؛ چون کتاب‌هایمان مرتبا تجدید چاپ می‌شوند.

کتاب‌هایی که فرهنگ معاصر به نمایشگاه امسال آورده فرهنگ‌هایی به زبان‌های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی، روسی و عربی است. البته این ناشر تنها یک کتاب به زبان اسپانیایی دارد که همین یک کتاب را قدم مثبتی در جهت انتشار فرهنگ‌های اسپانیایی می‌داند. به غیر از چند کتاب از محمود دولت‌آبادی که این ناشر چاپ کرده باقی کتاب‌ها از کتب مرجع و فرهنگ و گرامر هستند.

مسئولان غرفه نشر فرهنگ معاصر معتقدند حضور مخاطبان در غرفه و میزان فروش نسبت به پارسال کمرنگ و ضعیف‌تر شده است.

این ناشر علاوه بر غرفه خود در قسمت ناشران عمومی نمایشگاه، یک غرفه دیگر که به بخش فرانسوی آن اختصاص یافته در بخش بین الملل دارد.

 

کد خبر 2046427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha