۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۴۰

امید نمازی مطرح کرد؛

قطر برای برد ایران به میدان خواهد آمد/ مصدومیت جدی نداریم

قطر برای برد ایران به میدان خواهد آمد/ مصدومیت جدی نداریم

مربی تیم ملی فوتبال ایران معتقد است تیم قطر برای رسیدن به پیروزی مقابل ایران به میدان می‌آید.

به گزارش خبرنگار مهر، امید نمازی در خصوص شرایط اردو و بازیکنان ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: امروز، چهارمین روزی است که در اردو هستیم و تا اینجا بازیکنان تیم ملی با انگیزه و شادابی کامل تمریناتشان را دنبال می کنند و البته با توجه به اینکه بازیکنان فصل طولانی و فرسایشی را سپری کردند در این مقطع بیشتر روی فعالیتهای روحی و روانی تمرکز خواهیم کرد و کمتر سراغ تمرینات فیزیکی و بدنی می رویم تا بازیکنان بتوانند در بازی با قطر با طراوت به میدان بروند.

وی در ادامه در خصوص آخرین وضعیت بازیکنانی که مصدومیت های جزئی داشتند، افزود: این مصدومیت‌ها خیلی خاص و سخت نیست و هیچ بازیکنی، بازی با قطر را از دست نخواهند داد و این مصدومیت‌ها در تمرینات بوجود می آید و در واقع فوتبالیست ها از این نوع گرفتگی ها و مصدومت ها زیاد دارند که پس از یک یا دو روز درمان و فیزیوتراپی مشکل‌شان برطرف می شود و فکر نمی کنم کسی در خطر از دست دادن بازی باشد.

مربی تیم ملی، در مورد برنامه تیم ملی برای دیدار با قطر تصریح کرد: در حال حاضر در سه روزی که در دوبی هستیم تمرکزمان را بر مسایل تاکتیکی قرار داده‌ایم که باید در این بازی از آنها استفاده کنیم و این‌ها همه برنامه‌هایی است که کی‌روش از بازیکنان می‌خواهد در زمین مسابقه آن را پياده کنند.

وی اضافه کرد: مطمئن باشید برنامه خاصی برای این دیدار داریم و می‌دانیم قطر در این بازی برای برد خواهد آمد و سعی می‌کند تا بازی را ببرد و یا نهایتا به مساوی برسد. من فکر می‌کنم اگر با بازی با فشار و تاکتیکی که سرمربی تیم ملی می‌خواهد بازی کنیم، خواهیم توانست به آنها ضربه بزنیم چون قطعا فضا خواهیم داشت و آنها برای بازی دفاعی نخواهند آمد و برای برد می‌جنگند.

نمازی در مورد بازیکنان جدید و تغییر ملیتی قطر یادآور شد: سه بازی اخیر آنها را به دقت تماشا کرده‌ایم و آن را زیر نظر گرفته‌ایم و حتی کی‌روش بازی آخر آنها با لتونی را از نزدیک تماشا کرده و با ترکیبی که مقابل ما بازی خواهند کرد، آشنا هستیم و شاید فقط یک یا دو بازیکن را تغییر بدهند و ما امیدواریم که از هر لحاظ به مرز آمادگی برسیم.

وی که با سایت فدراسیون فوتبال گفتگو می‌کزد، در ادامه در خصوص سرمربی جدید قطر افزود: در حال حاضر آنها از مربی قطری استفاده می‌کنند و این سرمربی جدید، دستیار مربی قبلی آنها است و من فکر می‌کنم از زمانیکه وی سرمربی قطر شده، تیم آنها از نظر تاکتیکی و انسجام تیمی بهتر هم شده است.

مربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص حضور وینگادا در تیم ملی اظهار داشت: وی سال‌ها با کی‌روش کار کرده و وی اطمینان زیادی به وینگادا دارد و همچنین به خاطر داشتن تجربه و سابقه کار کردن با بازیکنان ایرانی و مربیگری در کشورهای حاشیه خلیج فارس می‌تواند به ما در بازی با قطر به ما کمک کند و ما با آغوش باز منتظر وی هستیم.

وی در پایان افزود: از همه مردم عزیز ایران می خواهم تیم ملی را از دعای خودشان محروم نکنند و از همه اهالی فوتبال و پیشکسوتان هم می خواهم در همه شرایط به تیم ملی کمک کنند و از دادن روحیه به بازیکنان دریغ نکنند، تا به امید خدا بتوانیم با نتیجه خوب و دست پر به ایران بازگردیم.

کد خبر 2065054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha