۹ خرداد ۱۳۹۲، ۱۷:۱۳

سلیم آبادی:

ادامه پیدا کردن بیکاری، کشور را با بحران مواجه می کند

ادامه پیدا کردن بیکاری، کشور را با بحران مواجه می کند

اراک - خبرگزاری مهر: رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی با اشاره به بحران بیکاری در کشور گفت: در صورت ادامه یافتن بیکاری در کشور و حل نشدن این معضل، کشور با یک بحران مواجه می شود.

سردار احمد سلیم آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در حال حاضر کارخانجات اراک با کمتر از 30 درصد ظرفیت خود کار می کنند و در صورتیکه رئیس جمهور آینده نتواند برای حل این معضل برنامه ریزی کند کشور با یک بحران بزرگ مواجه می شود.

وی آینده انقلاب را در گروی حل این معضل دانست و اظهارداشت: برخی از کاندیداها در صحبتهای خود اصلا به داشتن برنامه معتقد نیستند در صورتیکه بیکاری را تنها برنامه ریزی درست با اشتغال پایدار تبدیل می کند.

سلیم آبادی در بخش دیگری از سخنان خود از تشکیل ستادهای شهرستانهای استان و اراک خبر داد و گفت: در شهرستان اراک به ریاست اسماعیل فریدونی این ستادها فعال شده اند.

وی با بیان اینکه سه ستاد شهرستان اراک واقع در خیابان شهید رجایی، شهید بهشتی و کوی گردو فعال هستند اظهارداشت: 12 شهرستان استان نیز ستادهای انتخاباتی تشکیل شده است.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر رضایی این تلاشها را در راستای رای حداکثری، افزایش مشارکت مردم و انتخاب فرد اصلح برشمرد و خاطرنشان کرد: رئیس جمهور با قدرت اجرایی که در کشور ما دارد باید بتواند معضلات را حل و مدیریت کند.

وی اضافه کرد: ما کشوری ثروتمند هستیم ولی نتواتستیم ثروت سازی برای مردم خود انجام دهیم.

کد خبر 2066528

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha