۱۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۱

تکواندو قهرمانی جهان - مکزیک؛

پایان ماموریت پولادگر در شورای اجرایی فدراسیون جهانی/ انتخابات جدید در راه است

پایان ماموریت پولادگر در شورای اجرایی فدراسیون جهانی/ انتخابات جدید در راه است

در حاشیه بیست و یکمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان مجمع عمومی فدراسیون جهانی با حضور کلیه اعضا با هدف انتخاب مسئولین آینده تشکیل خواهد شد.  

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان 24 تیرماه در حالی به میزبانی مکزیک در شهر "پائوبلا" آغاز خواهد شد که مجمع عمومی فدراسیون جهانی برای انتخاب رئیس، نایب رئیس، اعضای شورای اجرایی و حسابرسان یک روز قبل از آن در مرکز همایش های این شهر انجام می شود.
 
قبل از آغاز انتخابات بر اساس آئین نامه انتخابات با حضور نمایندگانی از 5 قاره کمیته انتخابات تشکیل شده و با رای گیری اعضا جانشین رئیس فدراسیون جهانی نیز برای برگزاری مجمع انتخاباتی تعیین خواهد شد. بر همین اساس دوران مسئولیت اعضای شورای اجرایی، رئیس، نایب رئیس و حسابرسان قبل از آغاز رقابتهای جهانی به پایان خواهد رسید تا نفرات جدید انتخاب شوند.
 
بر همین اساس دوران ماموریت رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان که پیش از این عضو شورای اجرایی فدراسیون جهانی بود در مکزیک به پایان می رسد و وی برای عضویت دوباره باید یک روز قبل برگزاری مجمع جهت شرکت در انتخابات ثبت نام کند.
 
باید منتظر بود و دی که آیا پولادگر یک بار دیگر برای حضور در شورای اجرایی ثبت نام خواهد کرد یا به عنوان رئیس فدراسیون ایران که عناوین متعدد قهرمانی و نایب قهرمانی را کسب کرده برای یکی از پست های کلیدی فدراسیون جهانی خیز برخواهد داشت؟ تاکنون از سوی وی به صورت شفاف مطلبی در این مورد منتشر نشده است.
 
ریاست فدراسیون جهانی هم اکنون بر عهده"چانگ وون چوی" می باشد. وی بعد از فساد مالی"اون یون کیم" این مسئولیت را قبول کرد و در مدت زمان مسئولیت خود تحولات اساسی را در ساختار فدراسیون جهانی، قوانین داوری و نحوه برگزاری مسابقات انجام داد که در نهایت منجر به گسترش سریع تکواندو در جهان شد. برگزاری همین انتخابات نیز از دستاوردهای این کره ای تبعه آمریکاست.
 
بیست و یکمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان 24 تا 30 تیرماه در "پائوبلا"ی مکزیک برگزار می شود.
کد خبر 2088254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha