۱۵ تیر ۱۳۹۲، ۹:۴۰

دبیر شورای اسلامی شدن اعلام کرد:

آخرین وضعیت سند اسلامی شدن دانشگاهها/ تأکید بر انطباق سند با نقشه علمی

آخرین وضعیت سند اسلامی شدن دانشگاهها/ تأکید بر انطباق سند با نقشه علمی

دبیر شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها گفت: وزیر علوم ضمن تایید نقاط قوت، جامعیت و فراگیری و به روزسازی سند دانشگاه اسلامی یکی دیگر از ویژگی های سند را انطباق آن با سند نقشه جامع علمی کشور و ایجاد زمینه برای اجرایی شدن راهبردهای دانشگاه اسلامی ذکر کردند.

حجت الاسلام روح الله شاطری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: سند دانشگاه اسلامی جهت مطالعه و اظهارنظر اعضای شورای انقلاب فرهنگی برای اعضاء ارسال شد دو نفر از اعضای شورا، نقطه نظرات و دیدگاه های خود را در خصوص اصلاح و ارتقای سند شورای اسلامی اعلام کردند.

وی ادامه داد: این 2 نفر اعضا دعوت شدند تا در اولین جلسه شورا حضور داشته و ضمن ابراز نظرات خود از دیدگاه‌های اعضای شورا در خصوص سند مطلع شوند، تصمیم گیری نهایی در خصوص سند به جلسات بعدی موکول شد.

دبیر شورای اسلامی شدن دانشگاه ها با اشاره به حضور وزیرعلوم در این جلسه گفت: با توجه به اهمیت بحث، وزیر علوم نیز در جلسه حضور داشت و ضمن تایید نقاط قوت، جامعیت و فراگیری و به روزسازی سند دانشگاه اسلامی یکی دیگر از ویژگی های سند را انطباق آن با سند نقشه جامع علمی کشور و ایجاد زمینه برای اجرا شدن راهبردهای دانشگاه اسلامی ذکر کرد.  

کد خبر 2090676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha