۱۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۵:۲۱

در استان مرکزی:

خیران، سفره افطار زلزله زدگان آذربایجان و شهرستان اهررا پهن می کنند

خیران، سفره افطار زلزله زدگان آذربایجان و شهرستان اهررا پهن می کنند

اراک – خبرگزاری مهر: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: خیران استان مرکزی سفره افطار زلزله زدگان آذربایجان و شهرستان اهررادر قالب طرح همای رحمت پهن می کنند.

مرتضی سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان گفت: با برنامه ریزی هایی صورت گرفته برای این ماه با سفره افطار برکت در قالب طرح همای رحمت، برای زلزله زدگان آذربایجان و شهرستان اهر پهن خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این طرح به ۵۷ خانوار آسیب دیده از زلزله تحت پوشش مساعدت های مذکور قرار می گیرند، افزود: هزینه های اجرای این طرح از سوی خیران داوطلب استان تامین شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی همچنین از توزیع بیش از دو هزار اضافه کرد: طی ماه مبارک رمضان سال جاری دو هزار و 300 سبد غذایی به ارزش
یک میلیون ریال بین نیازمندان توزیع می شود.

افزایش 20 درصدی سبدهای غذایی در سال جاری

سلیمی به افزایش 20 درصدی سبدهای غذایی در سال جاری نسبت به سال گذشته اشاره کرد و  افزود: در سال گذشته هزار و 922 سبد غذایی در قالب طرح همای رحمت بین نیازمندان توزیع شد.

این مقام مسوول با اشاره به دعوت از خیرین و نیکوکاران برای همکاری در این طرح گفت: بدون حضور نیکوکاران و داوطلبان در این مجموعه، کارها به درستی پیش نخواهد رفت.

وی با بیان اینکه در قالب این طرح نیازمندانی که از قبل شناسایی شدند تحت پوشش این سبدهای غذایی قرار می گیرند٬ خاطر نشان کرد: در این طرح صد نفر
از اعضای داوطلب این جمعیت سبدهای کالا را بین نیازمندان توزیع خواهند کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی همچنین از آغاز طرح همای رحمت از هفته گذشته خبر داد و افزود: کالاهای مورد نظر تا نیمه ماه مبارک رمضان تهیه و در نیمه دوم بین افراد نیازمند توزیع خواهد شد.

کد خبر 2091152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha