۲ مرداد ۱۳۹۲، ۲۳:۰۹

هفته نخست لیگ برتر؛

توقف پرسپولیس برابر تراکتور در پایان نیمه نخست/ حقیقی پنالتی از دست داد

توقف پرسپولیس برابر تراکتور در پایان نیمه نخست/ حقیقی پنالتی از دست داد

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در هفته نخست رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در حالی با تساوی به پایان رسید که رضا حقیقی یک ضربه پنالتی را از دست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین دیدار از روز نخست هفته اول رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌‌های کشور از ساعت 22:30 دقیقه امشب چهارشنبه بین دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در حال برگزاری است که در پایان نیمه نخست این بازی دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در این نیمه که با قضاوت محسن قهرمانی در ورزشگاه آزادی در جریان است، رضا حقیقی در دقیقه 11 یک ضربه پنالتی را برای تیم پرسپولیس از دست داد. ضمن اینکه در دقیقه 32 هم ضربه سر محمد نوری به تیر دروازه تیم تراکتورسازی برخورد کرد. رضا حقیقی از تیم پرسپولیس و محمد ابراهیمی از تیم تراکتورسازی بازیکنان اخطاری این نیمه بودند. محمد نصرتی هم در دقیقه 10 این نیمه از ناحیه سر دچار شکستگی شد و با سر بانداژ شده به بازی ادامه داد.

در این نیمه نیلسون، سیدجلال حسینی، محسن بنگر، حسین ماهینی، میثم حسینی، رضا حقیقی، قاسم دهنوی، محمد نوری(کاپیتان)، غلامرضا رضایی، سیدمهدی سیدصالحی و هادی نوروزی برای پرسپولیس به میدان رفتند و حامد لک،‌ حبیب گردانی، محمد نصرتی، محمد ایرانپوریان،‌ مهدی کیانی، مهدی کریمیان، مرتضی اسدی(کاپیتان)، علی کریمی، جواد کاظمیان، سعید دقیقی و محمد ابراهیمی در ترکیب اصلی تیم تراکتورسازی قرار داشتند.

کد خبر 2103835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha