۷ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۴۲

حسن زاده:

روز قدس، روز انسجام و وحدت جهان اسلام در مقابل صهيونيسم است

روز قدس، روز انسجام و وحدت جهان اسلام در مقابل صهيونيسم است

سنندج - خبرگزاری مهر: معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان گفت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که از سوی حضرت امام خمینی (ره) به نام روز قدس نامگذاری شده، فرصتی ارزنده برای انسجام و وحدت مسلمانان جهان است.

به گزارش خبرگزاري مهر، ایرج حسن زاده در نشست هماهنگی گرامیداشت روز جهانی قدس در استان کردستان اظهار داشت: مسلمانان جهان در روز جهانی قدس هم سو و هماهنگ در یک جبهه قرار می گیرند و بار دیگر علیه استکبار جهانی و دشمنان اسلام و بشریت فریاد می زنند، پس می توان این روز جهانی را روز فریاد و مقاومت ملت اسلامی در مقابل تفرقه ها و توطئه ها معرفی کرد.

وی افزود: روز قدس فرصتی مناسب است تا یکبار دیگر مسلمانان با هر گرایش و سلیقه سیاسی، وحدت و یکپارچگی خود را به نمایش بگذارند و با حضور باشکوه خود در  راهپیمایی روز قدس موجب تحقیر استکبار و اسرائیل را فراهم آورند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان ادامه داد: در شرایط کنونی وضعیت برای جهان اسلام بسیار حساس شده، به نحوی که در هر گوشه ای از جهان با دخالت استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی و ایادی آنها مسلمان کشته می شوند و در روز جهانی قدس باید با وحدت و یک صدای مسلمانان جهان این حرکت ناجوانمردانه آنها را محکوم کنیم.

حسن زاده اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی را مرهون برنامه ها و آینده نگری های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و خون شهیدان راه انقلاب و آزادگی کشور دانست و یادآور شد: امروز همه کشورهای ابر قدرت دنیا به این جایگاه والای جمهوری اسلامی به باور رسیده و در همه معادلات جهانی و تصمیم گیری های خود در خاورمیانه و حتی در سطح دنیا، جایگاه ایران اسلامی را ویژه می بینند.

وی پیروزی انقلاب اسلامی ایران را مهمترین عامل بیداری تمام کشورهای جهان اسلام دانست و بیان کرد: همه مسئولان فرهنگی، رسانه های جمعی و آحاد مردم انقلابی ایران اسلامی باید با تلاش و کوشش بیشتر خود در روز جهانی قدس بار دیگر جایگاه این روز مهم را به عنوان روز اتحاد و انسجام جهان اسلام به دنیا نشان دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان با اشاره به موقعیت امروز مسلمانان جهان اسلام و شدت دخالت آمریکا و اسرائیل در امور داخلی کشورهای مسلمان بر اهمیت گرامیداشت روز جهانی قدس تاکید کرد و گفت: باید در راستای اطلاع رسانی و حضور هر چه باشکوه تر آحاد جامعه در راهپیمایی این روز مهم تلاش و کوشش بیشتری داشته باشیم.

کد خبر 2106160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha