۱۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۱۳

استاندار مرکزی:

دشمنان اسلام از ایجاد روز قدس متضرر شدند

دشمنان اسلام از ایجاد روز قدس متضرر شدند

اراک - خبرگزاری مهر: استاندار استان مرکزی گفت: دشمنان نظام سلطه از ایجاد روز قدس به امر بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران متضرر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر شعبانی فرد ظهر پنج شنبه با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود:  از آنجا که روز قدس روز مقابله با استکبار جهانی است و با توجه به تلاشهای بی وقفه استکبار برای از بین بردن وحدت جهان اسلامی بر همه مسلمانان جهان بالاخص ایرانیان غیور است تا با حضوری پر شور و پرصلابت در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

وی ادامه داد: روز قدس روز وحدت اسلامی و مسلمین و روز ذلت جهانخوارانی است که تاب و توان حاکمیت تفکر و اندیشه اسلامی را ندارند و همین ناتوانی و وحشت از حاکمیت تفکر اسلامی آنها را وادار به راه اندازی جنگ هایی چون جنگ 23 روز ه با حزب الله لبنان می کند، جنگی که موجبات شکست آنها از تشیع را رقم می زند.

استاندار مرکزی گفت: صهیونیست بداند با اجرای طرح جنگ میان شیعه و سنی برای از بین بردن پایه های جهان اسلام نیز راه به جایی نخواهد برد چراکه بیداری اسلامی شکل گرفته در منطقه به خوبی گواه بر این امر است.

شعبانی فرد با تاکید بر ضرورت حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدی گفت: امروز جهان اسلام در برهه حساسی به سر می برد و برهمه مسلمانان است با لبیک به فرمان ولی امر مسلمین مشت محکمی بر دهان استکبار زده و به دنیا نشان دهیم تا روزی که اسلام هست مسلمانان برای دفاع از حقوق برادران دینی خود در جای جای دنیا همواره در صحنه هستند.

کد خبر 2107983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha