۱۹ مرداد ۱۳۹۲، ۲۳:۴۴

قلعه نویی پس از پیروزی استقلال:

نیمه دوم افتضاح بودیم/ کیلوها "من" در زمین بود/ اکبرپور را می فرستم خانه‌اش!

نیمه دوم افتضاح بودیم/ کیلوها "من" در زمین بود/ اکبرپور را می فرستم خانه‌اش!

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش برابر صبای قم با انتقاد شدید از بازیکنان این تیم از احتمال کنار گذاشتن سیاوش اکبرپور خبر داد و تاکید کرد اگر لازم باشد به استراحت می دهد تا برود خانه اش. قلعه نویی همچنین بدون اینکه از بازیکن خاصی نام ببرد عنوان کرد که در نیمه دوم کیلوها "من" در زمین حضور داشت و استقلال نمایش افتضاحی داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی پس از پیروزی یک بر صفر شنبه شب تیمش برابر صبای قم در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی ضمن بیان این مطلب افزود: یک عذرخواهی کنم از طرفدارانمان به خاطر بازی افتضاحی که انجام دادیم. در نیمه اول بد نبودیم اما در نیمه دوم نمایش افتضاحی داشتیم که باید به خاطر آن از مردم و طرفدارانمان معذرت خواهی کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال که از عملکرد بازیکنانش در این دیدار ناراحت بود ادامه داد: شاید این ضعیف ترین بازی تیم من در طول دوران مربیگری ام بود. ما حرفی برای گفتن نداشتیم و و چند تا بچه در زمین بودند که لیاقت برد داشتند.

امیر قلعه نویی افزود: به نظر صبا لیاقت پیروزی در این بازی را داشت و ما باید نماز شکر بخوانیم که با درخشش رحمتی این بازی را بردیم. متاسفانه کیلوها من در زمین بودند و نتوانستند فوتبال بازی کنند. من فقط باید از هوادارانمان معذرت خواهی کنم و چیز دیگری برای گفتن ندارم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا پنالتی گرفته شده برای صبا درست بود گفت: من قول داده ام در مورد داوری صحبت نکنم اما حنیف قسم خورد که برخوردی با بازیکن صبا نداشته است. با این حال چند صحنه ای بود که داور می توانست به سود ما بگیرد. اما همانطور که قبلا نیز قول داده بودم نمی خواهم این فصل در مورد داوری صحبت کنم.

وی تعویض های تیمش را رو به جلو عنوان کرد و در پاسخ به خبرنگاری که پرسید آیا برنامه شما در نیمه دوم حفظ نتیجه بود گفت: اگر شما دقت کرده بودند تعویض هایی که ما انجام دادیم رو به جلو بود و هافبک بیرون کشیدیم و مهاجم به زمین فرستادیم. هدفمان این بود که بتوانیم در نیمه دوم به بازی سرعت بدهیم اما تعویض هایی که انجام دادیم افتضاح بود.

امیر قلعه نویی در پاسخ به این پرسش که با این روند آیا برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا مشکل خواهید داشت گفت: من نگران استقلال هستم. ما برابر سپاهان و فجر خوب بازی کردیم اما در نیمه دوم دیدار با صبا افتضاح بودیم. برخی بازیکنان هم افتضاح بودند. مثلا سیاوش اکبرپور آنقدر بد بود که شاید مجبور شوم او را بفرستم استراحت و برود خانه اش. حتما با او و یکی دو بازیکن دیگر برخورد خواهیم کرد. فقط در این بازی رحمتی و یکی دو نفر دیگر خوب بودند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد عملکرد نیکبخت واحدی هم گفت: به هر حال نیکبخت چند سالی بود که بازی نکرده بود اما در مجموع از عملکرد او راضی هستم. در کار دفاعی خوب بود اما در 50 متر رو به جلو هیچ حرکتی نکرد. ما در این بخش غیبت هاشم بیک زاده برایمان محسوس است. 

کد خبر 2113079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha