۲۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۳۹

تودیع و معارفه استانداران خراسان شمالی با حضور وزیر کشور

تودیع و معارفه استانداران خراسان شمالی با حضور وزیر کشور

بجنورد - خبرگزاری مهر: سخنگوی ستاد مردمی استقبال از اولین استاندار دولت تدبیر و امید در خراسان شمالی گفت: وزیر کشور صبح روز شنبه برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید این استان وارد بجنورد می شود.

براتعلی حاتمی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در پی انتصاب سید علی اکبر پرویزی از فرزندان خراسان شمالی به عنوان هفتمین استاندار این استان و اولین استاندار دولت یازدهم، ستاد مردمی استقبال از عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و پرویزی استاندار جدید این استان که هر دو از فرزندان این خطه از ایران اسلامی هستند، تشکیل شده و صبح روز شنبه  مراسم استقبال از آنان با حضور اقشار مختلف مردم این استان از محل فرودگاه بجنورد تا میدان قائم برگزار خواهد شد.

وی افزود: بر اساس هماهنگی های انجام شده و با رعایت مسائل قانونی، کمیته های مختلف این ستاد شامل اصناف و بازاریان، دانشجویی و فرهنگیان از 2 روز گذشته کار اطلاع رسانی در راستای برگزاری شایسته این مراسم را بر عهده گرفته اند.

به گزارش خبرنگار مهر، قرار است وزیر کشور و هیئت همراه ساعت 9 صبح  روز شنبه 30 مهرماه جاری برای شرکت در مراسم تودیع محمود احمدی بیغش استاندار فعلی و معارفه سید علی اکبر پرویزی استاندار جدید این استان وارد فرودگاه بجنورد شده و پس از برگزاری مراسم استقبال در محل فرهنگ سرای گلشن بجنورد، محل برگزاری این مراسم حضور یابد.

روز چهارشنبه هفته جاری سیدعلی اکبر پرویزی از میان گزینه های مطرح در وزارت کشور، از سوی هیئت دولت به عنوان نخستین استاندار بومی خراسان‌شمالی برگزیده شد.

وی پس از محمود احمدی‌بیغش، ابوطالب شفقت، محمدحسین جهانبخش، احمد مروجه الشریعه، بهروز همتی و محسن نریمان، هفتمین استاندار خراسان‌شمالی است.

استان خراسان شمالی که در 19 مرداد سال 83 تاسیس شده، دارای 8 شهرستان و جمعیتی بالغ بر 867 هزار نفر است.

کد خبر 2139042

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha