۱۳ مهر ۱۳۹۲، ۹:۱۵

سلطانی راد:

اقتدار کشور در سایه امنیت است/اجرای 50 برنامه طی هفته نیروی انتظامی در بهار

اقتدار کشور در سایه امنیت است/اجرای 50 برنامه طی هفته نیروی انتظامی در بهار

بهار – خبرگزاری مهر: معاون فرماندار بهار با بیان اینکه عزت و اقتدار امروز کشور در سایه امنیت است، از اجرای بیش از 50 برنامه مختلف طی هفته نیروی انتظامی در بهار خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر سلطانی راد صبح شنبه در جلسه هماهنگی برنامه های هفته نیروی انتظامی شهرستان بهار با اشاره به اینکه  با امنیت به توسعه پایدار دست خواهیم یافت، عنوان داشت: برقراری امنیت و آسایش جز با ایثارگری های نیروی انتظامی میسر نخواهد شد.

سلطانی ادامه داد: برای قدردانی از رشادت ها و از جان گذشتگی های نیروهای انتظامی در هفته گرامیداشت این ارگان باید دستگاههای اجرائی همکاری لازم را در راستای اجرای بهتر و مطلوب برنامه های متنوع داشته باشند تا عزت پلیس حفظ شود چرا که عزت پلیس اقتدار جامعه است.

اقتدار پلیس در سایه مردم داری، قانون مداری، روزآمدی است

فرمانده انظامی شهرستان بهار نیز در این جلسه با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی در کشور  اظهار داشت: شعاری که امسال برای هفته ناجا انتخاب شده «اقتدار پلیس در سایه مردم داری، قانون مداری، روزآمدی» است.

رضا زارعی خدمت به مردم و تامین آسایش و امنیت آنان را از اهداف مهم نیروی انتظامی برشمرد و گفت: هفته نیروی انتظامی بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای نیروهای خدوم انتظامی برای مردم است.

اجرای بیش از 50 برنامه مختلف در هفته نیروی انتظامی در بهار

زارعی از اجرای بیش از 50 برنامه مختلف در هفته نیروی انتظامی در بهار خبر داد و افزود: اجرای صبحگاه مشترک، تقدیر از کارکنان منضبط، افتتاح نمایشگاه جامع فضای مجازی، برپایی نمایشگاه شهرک ترافیک، اجرای طرح کتابخوانی و برنامه های آموزش همگانی و هشدار انتظامی، ارائه مشاوره حقوقی و قضایی به مردم، توجیه سیاسی و بصیرت دینی برای خانواده کارکنان، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با ائمه جمعه، برگزاری همایش پلیس - امنیت و اصناف را از برنامه‌های هفته ناجا در بهار است.

 وی گفت: نشست فرمانده انتظامی شهرستان در سامانه نظارت همگانی 197، همایش بزرگ طلایه داران فرهنگ ترافیک، برگزاری مسابقات مختلف دینی، فرهنگی و ورزشی، اهدا خون توسط کارکنان، برگزاری نشست های تخصصی و هم اندیشی با شوراهای محلی، توزیع لوح فشرده و بروشورهای انتظامی در جامعه هدف، از دیگر برنامه‌های هفته ناجا در بهار است.

زارعی در پایان سخنانش عنوان داشت: تجلیل از شهروندان قانونمند، ارائه مشاوره فعال در مساجد و مدارس، نمایش اقتدار و توان عملیات انتظامی یگان ویژه، غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا، ارائه خدمات پزشکی و درمانی در مناطق محروم، برگزاری مانور شهری و مسابقه موتورسیکلت سواران قانونمند، در هفته ناجا برگزار می شود.

 

 

 

 

کد خبر 2148888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha