۲۲ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۶

نیکبخت در گفتگو با مهر:

21 پروژه از مصوبات سفر رهبری به کرمانشاه در بخش بهداشت و درمان در حال اجراست

21 پروژه از مصوبات سفر رهبری به کرمانشاه در بخش بهداشت و درمان در حال اجراست

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: 21 پروژه از مجموع 29 پروژه مصوب سفر رهبری به کرمانشاه در بخش بهداشت و درمان با متوسط پیشرفت فیزیکی 50درصد در حال اجراست.

محمدرضا نیکبخت در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن گرامیداشت دومین سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به کرمانشاه، اظهار داشت: برای اجرای پروژه های مصوب سفر رهبری در بخش دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعتباری در حدود 8 میلیارد و 300 میلیون تومان درنظر گرفته شده است.

وی در ادامه به مهمترین پروژه های در دست اجرا نیز اشاره کرد و گفت: احداث مركز سوختگي در بيمارستان امام رضا(ع) با پنج درصد پیشرفت فیزیکی و توسعه و  بازسازي اورژانس بيمارستان هاي شهرستان های استان با پيشرفت فيزيكي 85 درصد از جمله این پروژه هاست.

دکتر نیکبخت یادآور شد: احداث مركز بهداشتي درماني دولت آباد كرمانشاه با يشرفت فيزيكي 45 درصد ،احداث و تجهيز كلينيك تخصصي جامع در دانشگاه علوم پزشكي کرمانشاه با پيشرفت فيزيكي 20 درصد و تامين تجهيزات بيمارستاني شهرستان ها با متوسط پيشرفت فيزيكي 70 درصد از جمله دیگر پروژه های مصوب سفر رهبری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: جذب رزيدنت جراحي مغز و اعصاب ، چشم ، گوش حلق و بيني و طب اورژانس از دیگر پروژه ها است كه در مورد مغز و اعصاب و طب اورژانس خوشبختانه موافقت ضمني آن اخذ شده و دو رشته ديگر در دست پيگيري است و همچنین تامين تجهيزات پيشرفته پزشكي با اعتبار  تخصيصي 2/2 ميليارد تومان از دیگر پروژه های مصوب سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان در بخش بهداشت و درمان است.

نیکبخت در پایان، اظهار داشت: اجرایی شدن این پروژه ها سبب خواهد شد بخش بهداشت و درمان استان به صورت اساسی متحول و بحث قطبیت کرمانشاه در غرب کشور و در خصوص مسائل پزشکی و درمانی حفظ و به یکی از پایلوت های کشوری تبدیل شود.

کد خبر 2155367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha