۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۴:۵۰

واژگونی اتوبوس در محور بروجرد - اراک/ وضعیت 4 نفر از مصدومان وخیم است

واژگونی اتوبوس در محور بروجرد - اراک/ وضعیت 4 نفر از مصدومان وخیم است

اراک - خبرگزاری مهر: در حادثه واژگونی اتوبوس در محور بروجرد - اراک که بامداد امروز (یکشنبه) اتفاق افتاد 2 نفر جان خود را از دست دادند و از 33 مجروحی که به بیمارستان ولی عصر اراک منتقل شده اند نیز وضعیت چهار نفر از مصدومان وخیم گزارش شده است.

رئیس بیمارستان ولی عصر اراک در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: 33 مجروح پس از واژگونی به  این بیمارستان منتقل شدند که تا ظهر امروز 16 نفر آنان ترخیص شدند.

دکتر علیرضا امانی ادامه داد: حال چهار نفر نیز که دو نفر انان خانم هستند وخیم است و مابقی (13 نفر) نیز تا فردا از بیمارستان مرخص می شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی نیز در خصوص امدادرسانی به این حادثه گفت: بلافاصله پس از حادثه پنج دستگاه آمبولانس و خودروی نجات و 13 نفر عوامل امدادی این جمعیت از شهرستان های اراک و شازند به محل اعزام شدند.

مرتضی سلیمی افزود: دو نفر از مصدومین این سانحه توسط هلال احمر و 29 مصدوم دیگر توسط مرکز آورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

 

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مرکزی نیز به خبرنگار مهر گفت: در این تصادف بیمارستان امیرالمومنین نیز تجهیز شد ولی امکانات بیمارستان ولی عصر جوابگوی نیاز مجروحان بود و تمام آنها به این بیمارستان منتقل شدند.

دکتر قنبر فراهانی افزود: در پی تماس مردمی، اورژانس 115 مستقر در حوزه جاده ها پس از 9 دقیقه در محل حادثه حاضر شد و پس از آن نیز تا 20 دقیقه سایر نیروهای کمکی و امدادی در محل حاضر شدند.

وی گفت: جراحات عمده مصدومین این حادثه شکستگی و ضرب خوردگی شدید از نواحی سر، دست و پا و بدن است و عده ای نیز با مشکلات اندام های داخلی مواجه بودند که بلافاصله امکانات اتاق عمل و خدمات بستری مناسب برای آنها فراهم شد.

واژگونی اتوبوس در محور بروجرد - اراک در منطقه پل دو آب واقع در 40 کیلومتری اراک رخ داد که طی این واژگونی دو نفر در دم جان باختند و 33 نفر نیز مجروح  شدند.

این اتوبوس حادثه دیده که از خرم آباد به مقصد تهران در حرکت بود به دلیل بارندگی و لغزندگی جاده دچار حادثه شد.

کد خبر 2163278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha