۲۰ آبان ۱۳۹۲، ۸:۲۴

مقیمی:

شهر جدید امیرکبیر را با چالش نسازیم/ تامین آب و برق نیاز اصلی شهر

شهر جدید امیرکبیر را با چالش نسازیم/ تامین آب و برق نیاز اصلی شهر

اراک – خبرگزاری مهر: استاندارمرکزی با تأکید بر اینکه نباید شهر جدید امیرکبیر را با چالش ساخت، گفت: باید با تامین زیرساخت ها بستر استقبال مردم از شهرهای جدید را فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین مقیمی با بیان این مطلب در جلسه بررسی مشکلات شهر جدید امیرکبیر افزود: شهر جدید امیرکبیر از شهرهای جدید التاسیس کشور است که اگر از ابتدا با چالش ساخته شود هرگز نمی تواند از دست این مشکلات خلاص شود.

وی با تاکید بر ضرورت تامین زیرساخت ها در شهر جدید امیرکبیر گفت: باید با تامین زیرساخت ها بستر استقبال مردم از شهرهای جدید را فراهم کرد.

استاندار مرکزی با اشاره به پروژه های مسکن مهر در استان مرکزی گفت: باید تلاش کرد در سایه همدلی و و فاق همه مسئولان اجرایی این پروژه را تکمیل و دل متقاضیان را شاد کرد.

تامین آب و برق از نیازهای اصلی شهر جدید امیرکبیر است

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر نیز در سخنانی به ارائه گزارشی از روند اجرایی این پروژه پرداخت و گفت: در حال حاضر یک هزار و 131 واحد مسکن مهرویلای طی یک توافقنامه سه جانبه در شهر جدید امیرکبیر در حال ساخت است که از این مجموع 450 واحد به شکل قالب درجا ساخته می شود و مابقی به صورت صنعتی احداث می گردند.

علیرضا عزیزی با اشاره به ثیت نام سه هزار و 500 متقاضی در ابتدای کار ثبت نام از متقاضیان مسکن مهر ویلایی در شهر جدید امیرکبیر گفت: تعداد قابل توجهی از این تعداد بعد از پایش اولیه ریزش کردند.

وی ادامه داد: در نهایت هم اکنون یک هزار 700 نفر متقاضی باقی ماندند که از این تعداد یک هزار و 131 متقاضی با واریز دو میلیون و 500 هزار تومان در یک مرحله و 10 میلیون تومان در مرحله دوم ثبت نام خود را قطعی کرده اند.

مدیرعامل شهر جدید امیرکبیر تاکید کرد: تامین آب و برق از نیازهای اصلی شهر جدید امیرکبیر است.

شهر جدید امیرکبیر با هدف جمع‌آوری سرریز جمعتی شهر اراک و براساس مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی ایران در کیلومتر 35 اتوبان اراک به قم در حال احداث است.

کد خبر 2173532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha