همراه با تصاویر/

خبرنگار بنگلادشی در تظاهرات ضد دولتی چشمش را از دست داد

خبرنگار بنگلادشی در تظاهرات ضد دولتی چشمش را از دست داد

خبرگزاری مهر-گروه بین الملل: رسانه های خبری با اشاره به نگرانی کارشناسان درباره فلج شدن اوضاع اقتصادی بنگلادش به سبب تظاهرات ضد دولتی از نابینا شدن یک خبرنگار و عکاس در جریان درگیریها خبر دادند.

رسانه های خبری گزارش دادند که تظاهرات ضد دولتی در داکا پایتخت بنگلادش به خشونت کشیده شد و یک خبرنگار و عکاس در جریان درگیریها با پلیس و اعضای حزب حاکم چشم خود را از دست داد.

همچنین در جریان ناآرامی ها در بنگلادش و در اولین روز اعتصاب 84 ساعته در این کشور یک نفر کشته شده و دهها فرد دیگر از جمله یک پلیس زخمی شدند.

در جریان درگیری در بنگلادش در دو هفته گذشته 18 نفر کشته شده و پنج نفر از رهبران برجسته اپوزیسیون از حزب ملی‌ گرای بنگلادش بازداشت شدند و با توجه به افزایش موج خشونت ها در این کشور نگرانی های بسیاری درباره فلج شدن اقتصاد بنگلادش و ضربه به بخش تولید و صنعت پوشاک وجود دارد، چرا که میزان صادرات این کشور سالانه بیش از 20 میلیارد دلار است.

موج جدید ناآرامی ها در بنگلادش پس از بازداشت پنج نفر از رهبران اپوزیسیون به اتهام تلاش برای حمله به نیروهای پلیس و زندانی شدن این افراد آغاز شد.

بازداشت شخصیت های بانفوذ مخالفان پس از آن صورت گرفت که مخالفان از آغاز اعتصاب از روز یکشنبه با هدف تحت فشار قرار دادن نخست وزیر به منظور استعفا و برگزاری انتخابات تحت نظارت دولت موقت در ژانویه خبر دادند، این درحالی است که شیخ حسینه پیشنهاد تشکیل دولت موقت از تمام احزاب سیاسی به رهبری خود را مطرح کرده است.

کد خبر 2174205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha