۲۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۴:۴۴

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج؛

اعزام دومین کاروان راهیان نور دانش آموزی از استان مرکزی/ 12 سالن ورزشی افتتاح می شود

اعزام دومین کاروان راهیان نور دانش آموزی از استان مرکزی/ 12 سالن ورزشی افتتاح می شود

اراک-خبرگزاری مهر: معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: دومین مرحله اعزام راهیان نور دانش آموزی استان همزمان با گرامیداشت هفته بسیج انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محسن گلشن زاده، صبح سه شنبه در نشست خبری هفته بسیج با بیان اینکه برنامه های هفته بسیج در سه قالب کشوری، استانی و ناحیه برگزار می شود، افزود: این دانش آموزان در قالب 10 کاروان و تا اول بهمن ماه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.
 
وی تامین نیاز در مناطق محروم را از اولویت های بسیج در این هفته دانست و اضافه کرد: برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها و با حضور دانشجویان از جمله برنامه های بسیج دانشجویی است.
 
افتتاح 12 سالن ورزشی در استان مرکزی
 
رییس ستاد هفته بسیج سپاه روح الله استان مرکزی همچنین از افتتاح 12 سالن ورزشی صالحین و 9 دی و حوزه های مقاومت بسیج خبر داد و گفت: این سالن ها در پنج هزار متر مربع به بهره برداری می رسد.
 
گلشن زاده از افتتاح 9 پروژه عمرانی در مناطق محروم استان در هفته بسیج خبر داد و خاطرنشان کرد: 80 پروژه عمرانی هم در هفته دفاع مقدس در استان مرکزی افتتاح شد.
 
وی در ادامه از برگزاری سمینارهای علمی در این هفته خبر داد و گفت: سمینار علمی داروهای نوترکیب از جمله سمینارهای این هفته است.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: برگزاری همایش ائمه جمعه و جماعات، همایش پیشتازان بازگشت به حجاب برتر در راستای تبلور ایمان در اقشار جامعه، افتتاح آزمایشگاه، فیزیوتراپی و دندانپزشکی در اراک، تجمع بزرگ بسیجیان و صبحگاه مشترک دانش آموزی از دیگر برنامه های این هفته است.
 
گلشن زاده برگزاری همایش پدافند غیر عامل توسط مهندسین بسیجی اشاره کرد و گفت: در این هفته برنامه های فرهنگی و ورزشی بسیاری برگزار می شود.

شاخصه تفکر بسیجی نماد ایمان
 

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه تفکر در هر جامعه نماد خدمت و تعهد است، گفت: شاخصه تفکر بسیجی نماد ایمان، تقوا و استکبار ستیزی است.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه بسیج با فرمان امام خیمین (ره) و با هدایت های ایشان فعالیت خود را آغاز کرد، افزود: امروز نیز بسیجیان با پیروی از مقام عظمی ولایت رشد و بالندگی خود را در عرصه های مختلف پی می گیرند.
 
رییس ستاد هفته بسیج سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: اگر در کشوی تفکر بسیجی طنین افکند و عطر آن ساری و جاری شود کشور را از هجمه های دشمنان نجات خواهد داد.

کد خبر 2178362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha