۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۴:۳۷

مشایخی:

جریان های انحرافی و عرفان های نوظهور درصدد ضربه زدن به نسل جوان هستند

جریان های انحرافی و عرفان های نوظهور درصدد ضربه زدن به نسل جوان هستند

اراک - خبرگزاری مهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی به توطئه های فرهنگی دشمنان اشاره کرد و افزود: جریان های انحرافی و عرفان های نوظهور درصدد ضربه زدن به نسل جوان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی مشایخی ظهر سه شنبه در نشست حلقه صالحین که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور پرسنل بسیجی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ضمن تبریک هفته بسیج گفت: مراکز فرهنگی ما از جمله پایگاه های مقاومت بسیج و کانون های فرهنگی هنری مساجد باید با ایجاد فضای معنوی و جذاب و افزایش قدرت نرم خود، زمینه حضور و گرایش نسل جوان جامعه را به مراکز مذهبی فرهنگی فراهم کنند.

وی ترویج این فرهنگ را در جامعه به ویژه در بین نسل جوان ضروری دانست و گفت: ایجاد بستر و فضای مناسب برای حضور نسل جوان و نوجوان جامعه اسلامی برای حضور در مساجد و حلقه های صالحین ضروری است.

مشایخی با اشاره به اینکه هفته بسیج یادآور دلاورمردی ها و از خودگذشتگی های جوانان ایران اسلامی است، ادامه داد: رزمندگان ایران اسلامی در این دوران با درک شرایط و شناخت ارزش های اسلامی از این ارزش ها تا پای جان دفاع کردند.

این مسئول، انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) را یکی از انقلاب های بزرگ دنیا دانست و خاطرنشان کرد: این انقلاب عظیم با نام خدا آغاز شد و مهمترین ویژگی آن حاکمیت ارزش های دینی و ایستادگی در برابر ظلم بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در ادامه به ترویج فرهنگ و روحیه بسیجی در بین نسل جوان تاکید کرد و گفت: نسل جوان این مرز و بوم تشنه حقیقت هستند و مسئولان باید در این زمینه تلاش کنند.

مشایخی در بخش دیگری از سخنانش به توطئه های فرهنگی دشمنان اشاره کرد و افزود: جریان های انحرافی و عرفان های نوظهور درصدد ضربه زدن به نسل جوان هستند.

کد خبر 2183314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha