۲۰ آذر ۱۳۹۲، ۱۸:۵۵

در بیت امام خمینی(ره):

جشن پایان دوره حافظان کل قرآن کریم خمین برگزار شد

جشن پایان دوره حافظان کل قرآن کریم خمین برگزار شد

اراک - خبرگزاری مهر: جشن پایان دوره 20 نفر از حافظان کل قرآن کریم شهرستان خمین همزمان با میلاد با سعادت امام موسی کاظم (ع) در بیت امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی عصر روز چهارشنبه در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های این حافظان قرآن کریم، افزود: بر اساس آیات قرآن کریم انسان باید در خصوص غذای فکر و روح خود که از طریق چشم و گوش جذب می کند، حساسیت داشته باشد.
 
مصطفی مشایخی با تاکید بر تبیین جامعه مطلوب قرآنی، ادامه داد: قطعا هیچ تغذیه ای برای روح و روان جوان بهتر از مفاهیم قرآن کریم نیست.
 
وی هدف نهایی عمل به دستورات قرآن کریم را گسترش اخلاق الهی در جامعه عنوان کرد و گفت: در همه اعصار و قرون عمل کنندگان به آیات قرآن و دستورات الهی موفقیت های بزرگی را در پناه پروردگار کسب کردند.

در همه اعصار عمل کنندگان به قرآن موفقیت های بزرگی را کسب کردند
 
جواد فروغی قاری و مبلغ ممتاز بین المللی، نیز طی سخنانی قرآن و ائمه اطهار (ع) و علم را نور در دنیای ظلمانی دانست و گفت: اقشار جامعه به ویژه جوانان با هدایت آن انوار الهی می توانند به سر منزل مقصود برسند.
 
لازم به ذکر است، در پایان این مراسم معنوی از 20 نفر از حافظان کل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت والفجر خمین که تاکنون موفق به آموزش و تربیت 48 نفر حافظ کل قرآن کریم شدند، تقدیر شد.
 
گفتنی است، این محفل نورانی به همت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت والفجر خمین، یکی از خیرین استان و با همکاری معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استان مرکزی برگزار شد.
 
یادآور می شود، در این مراسم از فاطمه سلیمانزاده، مریم روشنی، نفیسه باقری، سمیه خانجان، فهیمه طاهری، معصومه طاهری، فاطمه مجیدی، محدثه مجیدی، مینا ابراهیمی، سمیه رستمی، نازنین فاطمه رجبی، اشرف رحیمی، مریم افشار، سمیه شعبانی، منیر ارجمندی، معصومه رضایی، زهرا محمدی، لیلا مظاهری، سید اسماعیل میرصادقی و رضا گیلانی به عنوان حافظان قرآن تجلیل شد

کد خبر 2193898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha