۱۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۶:۱۳

جمشیدی خبر داد:

اخذ رضایت 2 زندانی محکوم به قصاص در زندان/ نجات یک زن و یک مرد از اعدام

اخذ رضایت 2 زندانی محکوم به قصاص در زندان/ نجات یک زن و یک مرد از اعدام

اراک - خبرگزاری مهر: دو نفر از زندانیان استان مرکزی با پیگیری مسئولان و مددکاران این زندان با گذشت موقت شاکیان در پای چوبه دار از مرگ نجات یافتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، یک نفر از زندانیان زندان مرکزی و یک نفر از زندانیان اندرزگاه نسوان زندان اراک با پیگیری مسئولین و مددکاران این زندان با گذشت موقت شاکیان  در پای چوبه دار از مرگ نجات یافت.

مدیر کل زندانهای استان مرکزی با اعلام این خبر افزود: این اتفاق پس از حضور خانواده مقتولان و مسئولان اجرایی و قضایی در زندان اراک برای اجرای حکم قصاص رخ داد.

خشایار جمشیدی در این باره گفت: با پیگیری و مددکاران این زندان  زندانی که به جرم قتل عمد مدت 6 سال در زندان به سر میبرد و  در آستانه اجرای حکم قصاص قرار داشت با رضایت موقت  خانواده مقتول و دو ماه فرصت جهت  تامین خواسته آنها  مبنی بر  پرداخت دیه، از مرگ نجات یافته و به زندگی باز گشت.

جمشیدی همچنین در خصوص گذشت شکات پرونده یک زندانی زن که به جرم قتل عمد در اندرزگاه نسوان زندان اراک به سر می برد گفت: این زندانی نیزکه مدت پنج  سال در زندان به سر می برد و در آستانه اجرای حکم قصاص قرار داشت با رضایت خانواده مقتول از قصاص و یک سال فرصت جهت تامین خواسته آنها  مبنی بر پرداخت دیه، از مرگ نجات یافته و به زندگی باز گشت.
 

کد خبر 2188060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha