۲۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۵

حجت الاسلام يعقوبي:

ملت ايران پاسخ ياوه گويي هاي اوباما را مي دهد

 ملت ايران پاسخ ياوه گويي هاي اوباما را مي دهد

بجنورد - خبرگزاري مهر: قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اظهارات اخير باراك اوباما، رييس جمهور آمريكا در مورد ملت و نظام اسلامي ايران گفت: مردم ايران به زودی پاسخ ياوه گويي هاي اوباما را خواهند داد.

به گزارش خبرگزاري مهر، حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی در جمع مديران خراسان شمالي با بیان این که اظهارات اخیر باراک اوباما، رییس جمهور آمریکا دهن کجی به انقلاب اسلامی و ملت ایران بود، گفت: مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال پاسخ دندان شکنی به آمریکا و هم پیمانان این کشور خواهند داد.

وي اظهار کرد: باید رضایت مندی مردم ایران از دستاوردهای انقلاب اسلامی در مقیاسی جهانی طرح شود.

رييس شوراي فرهنگ عمومي خراسان شمالي با بیان این که در شرایط سیاسی کنونی باید بار دیگر به دشمنان اعلام کنیم که ما خسته نشده ایم و تهدیدهای آنان را همچون گذشته تبدیل به فرصت می کنیم، اظهار داشت: مناسبت های انقلاب اسلامی همانند 9 دی و 22 بهمن فرصت مناسبی است تا این پیام را به گوش جهانیان برسانیم.

به گفته امام جمعه بجنورد این مهم با حضور پررنگ آحاد جامعه در آیین های مختلف گرامیداشت دهه فجر بویژه راهپیمایی 22 بهمن امکانپذیر است.

رييس شوراي استاني حوزه هاي علميه خراسان شمالي عنوان کرد: با حضور گسترده مردم در این مناسبت ها ابهت انقلاب اسلامی به رخ دشمن کشیده می شود و به آنان می فهمانیم که ملتی هوشیار و همیشه در صحنه داریم و هیچ گاه از دین و ارزش های اسلامی و انقلابی خود دست نخواهیم کشید.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان این که اظهارات اخیر باراک اوباما، رییس جمهور آمریکا دهن کجی به انقلاب اسلامی و ملت ایران بود، گفت: مردم ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال پاسخ دندان شکنی به آمریکا و هم پیمانان این کشور می دهند.

او از اعضای ستاد گرامیداشت دهه فجر در استان خراسان شمالی خواست تا آیین های ایام الله دهه فجر را با مشارکت آحاد جامعه بهتر از سال های پیش برگزار کنند.

گفتنی است، باراک اوباما، رییس‌جمهور آمریکا هفته گذشته با حضور در دهمین نشست سالانه مجمع"سابان" تحت عنوان روابط آمریکا و اسراییل در خاورمیانه‌ای پویا گفت: با وجود آنکه هیچ گزینه‌ای را از روی میز برنداشته، اما بر آزمودن مسیر دیپلماتیک تأکید دارد.

وی همچنین منکر به رسمیت شناخته شدن حق ایران برای غنی‌سازی در توافقنامه ژنو شد.

اوباما در ادامه مدعی شد که روی کار آمدن حسن روحانی، رییس‌جمهور ایران در نتیجه اعمال تحریم‌های جهانی علیه این کشور بوده، اما گفت: البته این به این معنی نیست که ما باید به او یا هرکه در ایران است، اعتماد کنیم، به هر حال آن‌ها قسم خورده‌اند که علیه ما و بسیاری از ارزش‌هایی که ما اینجا داریم کار کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی نیز در اين نشست گفت: دهه فجر فرصتی برای بازخوانی انقلاب است که با چه سختی ها، مجاهدات و اهدافی مردم با تبعیت از امام خمینی (ره) به صحنه آمدند و انقلاب را به پیروزی رساندند.

حجت الاسلام محمدعلی سالاری با اشاره به حساسیت اوضاع منطقه، افزود: رهبر معظم انقلاب برای مقابله با توطئه جدید دشمنان نرمش قهرمانانه را در سیاست خارجی طرح کردند که برای تحقق این مهم، حضور گسترده مردم در برنامه ها در دفاع از اصل نظام ضروری است.

وی با اشاره به موفقیت اخیر دولت در عرصه دیپلماسی خارجی گفت: حضور قدرتمندانه دولت در عرصه دیپلماسی به خاطر حمایت مردم از گروه مذاکره کننده است.

کد خبر 2196452

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha