۲۷ آذر ۱۳۹۲، ۹:۰۳

سردار صدیقی:

امروز باید ابعاد مختلف حماسه 9 دی در جامعه تبیین شود

امروز باید ابعاد مختلف حماسه 9 دی در جامعه تبیین شود

اراک - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه روح الله گفت: امروز باید ابعاد مختلف حماسه 9 دی در جامعه تبیین شود تا سطح هوشیاری و بصیرت مردم نسبت به اینگونه توطئه ها ارتقا یافته و مانع اقدامات فتنه گرانه دشمنان در آینده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردارمهدی صدیقی عصر سه شنبه در جلسه هماهنگی برنامه های بزرگداشت حماسه ۹ دی در سپاه روح الله افزود: حماسه 9 دی یکی از روزهای به یاد ماندنی و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است و آحاد مردم ولایی و انقلابی استان مرکزی باید در برگزاری با شکوه و پرشور سالگرد این روز بزرگ تلاش نمایند.

وی هدف از بزرگداشت حماسه 9 دی را بصیرت افزائی بین همه اقشار مردم مخصوصا دانشجویان و دانش آموزان و کارمندان دانست و از تدوین برنامه های مطلوب به این مناسبت در سطح استان  خبر داد.

فرمانده سپاه روح الله اظهار داشت: در نهم دی ماه بار دیگر ملت ایران با هوشیاری و بصیرت، آزمایش دیگری را پشت سر گذاشتند و توانستند به دنیا درس دموکراسی و مردم سالاری دینی بیاموزند و این نظام اسلامی با حمایت الهی، رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و همراهی ملت توانست از توطئه دشمنان موفق و سربلند بیرون آمدند.

سردار صدیقی در آخر با اشاره به فرارسیدن سالروز حماسه نهم دی، این حرکت مردمی را بی نظیرترین حماسه آفرینی تاریخ انقلاب در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: این حضور پررنگ و ولایی مردم در دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی، فصلی جدید از بصیرت، هوشیاری، دشمن‌ شناسی و غیرت دینی و انقلابی را در صفحه تاریخ مبارزات مردم مسلمان ایران اسلامی رقم زد.

جلسه هماهنگی برنامه های بزرگداشت ۹ دی با حضور فرماندهان نواحی و مسئولین در سپاه روح الله برگزار شد.

کد خبر 2197957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha