۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۱۰

نصراللهی:

6 واحد توليد كننده شن و ماسه در اراک به مراجع قضايي معرفی شدند

6 واحد توليد كننده شن و ماسه در اراک به مراجع قضايي معرفی شدند

اراک - خبرگزاری مهر: شش واحد توليد كننده شن و ماسه غيراستاندارد به دليل نداشتن پروانه استاندارد و عدم رعايت استاندارد ها به مراجع قضايي معرفي شدند .

به گزارش خبرگزاری مهر، كارشناس صنايع ساختماني و معدني اداره استاندارد استان مرکزی ضمن اعلام این خبر گفت: واحد توليد كننده شن و ماسه به نامهاي شن و ماسه آبراميان، تعاوني معدن كوه كن شازند، ماسه كوهي اراك ، شن هاي طلايي هفت سواران، طلوع راه و سارد شن به داگاه معرفی شدند.

محمود نصرالهي ادامه داد: واحدهاي توليدي متخلف مذکور بدون اقدام به دريافت پروانه کاربرد علامت استاندارد و بدون توجه به تذکر و اخطار هاي متعدد، اقدام به فعاليت غير قانوني شامل توليد انبوه و عرضه ي محصول غير استاندارد خود نمودند که با حضور بازرسين اداره کل استاندارد استان مركزي در محل واحدهاي توليدي و اثبات موضوع ، پرونده متخلفين به مراجع قضايي ارجاع شد.

به گفته نصرالهي، شاخص کيفيت ساختمان ها را مي توان بر حسب نوع سازه و کيفيت مصالح ساختماني به کاررفته در آن ها مورد ارزيابي قرار داد و اين مهمترين عامل مقاومت و ايستايي ساختمانها در مقابل عوامل خارجي و تهديداتي مانند زلزله است .

نصرالهي هرگونه توليد و عرضه ي مصالح ساختماني غيراستاندارد را خيانت در حق مردم و مصرف کنندگان و از بين بردن سرمايه هاي ملي برشمرد و افزود : اداره کل استاندارد استان مركزي با جديت و بدون کمترين اغماض ، با متخلفين و توليد کنندگان محصولات فاقد کيفيت برخورد مي نمايد.

کد خبر 2224072

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha