۲۰ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۴۸

امروزانجام شد/

برگزاری اولین دوره تربیت مدرس قرآن کریم در استان مرکزی

برگزاری اولین دوره تربیت مدرس قرآن کریم در استان مرکزی

اراک – خبرگزاری مهر: آزمون ورودی اولین دوره تربیت مدرس تجوید قران کریم در استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسئول دارالقران سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی صبح روز سه شنبه در حاشیه برگزاری این دوره در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: این آزمون با هدف شناسایی استعدادهای قرانی استان مرکزی، ارتقای سطح معلومات افراد و تامین نیاز استان به مربی متخصص قرآنی در زمنیه تربیت معلم تجوید قران کریم برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد رضا شفیعی با اشاره به ضرورت برگزاری این آزمون در استان مرکزی به لحاظ عدم برخورداری استان از مربی متخصص قرآنی در زمینه تربیت معلم تجوید گفت: پیش از این مجبور به تامین نیاز استان از استانهای قم و تهران در این حوزه بودیم.

وی یادآور شد: آزمون ورودی اولین دوره تربیت مدرس تجوید قرآن کریم با حضور 40 نفر شرکت کننده از سراسر استان مرکزی برگزار و پذیرفته شدگان این آزمون در دوره آموزشی تربیت مدرس تجوید که با حضور اساتید کشوری در سه ماهه اول سال 93 برگزار می شود شرکت خواهند کرد.

مسئول دارالقران سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی بعد از پایان دوره در آزمون پایان شرکت می کنند و در صورت موفقیت در این آزمون مجاز به تدریس در دوره های تربیت معلم تجوید برای استان خواهند بود.

حجت الاسلام شفیعی ادامه داد: استان مرکزی در حال حاضر از داشتن مدرس تجوید محروم است و امید آن داریم در فرصت پیش امده شاهد رفع نیازهای استان در بخش تربیت مدرسین تجوید باشیم.

کد خبر 2254032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha