۱۸ فروردین ۱۳۹۳، ۱۶:۲۲

مشرفی خبر داد:

جابجایی بیش از 346 هزار مسافر در تعطیلات نوروز امسال در استان مرکزی

جابجایی بیش از 346 هزار مسافر در تعطیلات نوروز امسال در استان مرکزی

اراک - خبرگزاری مهر: مدیر کل سازمان حمل و نقل و پایانه های استان از جابجایی 346 هزار مسافر در تعطیلات نوروز امسال توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان خبر داد.

غلامرضا مشرفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: این تعداد از 25 اسفند تا 15 فروردین به نقاط مختلف کشور جابجا شده اند که این میزان، نسبت به سال گذشته دو درصد افزایش دارد.

وی با بیان اینکه این تعداد مسافر در قالب 20 هزار و 300 سفر جابجا شده اند، گفت: این تعداد مسافر توسط 350 دستگاه اتوبوس 400 دستگاه سواری و هزار و 500 مینی بوس جابجا شدند.

مدیر کل سازمان حمل و نقل و پایانه ها در بخش دیگری از سخنان خود پرتردد ترین محورهای استان را محور اراک- شازند ، اراک- سلفچگان و آزاد راه ساوه - تهران دانست و اظهارداشت: بیشترین حجم تردد در محور اراک-شازند 29 اسفند و سایرمسیرها  پانزدهم فروردین 93 بوده است.

مشرفی انجام معاینه فنی بیش از شش هزار و 500 دستگاه خودرو ، نظارت هشت گشت نامحسوس بر عملکرد ناوگان و جاده های عبوری ، توزیع 17 هزار فرم نظر سنجی 20 هزار کتابچه طرح نوروزی و توزیع 20 هزار بروشور راهنمای راه بین مسافران را از دیگر اقدامات این اداره کل در ایام نوروز عنوان کرد.

 

کد خبر 2266111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha