۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۳:۳۷

حجت الاسلام روحانی‌نیا:

ثبت‌نام متقاضیان شرکت در اعتکاف در خراسان شمالی آغاز شد

ثبت‌نام متقاضیان شرکت در اعتکاف در خراسان شمالی آغاز شد

بجنورد - خبرگزاری مهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: ثبت‌نام از متقاضیان شرکت در مراسم اعتکاف در استان از دهم اردیبهشت آغاز شده و تا بیستم این ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام زین العابدین روحانی‌نیا صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد که ثبت نام متقاضیان برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف در خراسان شمالی از امروز دهم اردیبهشت آغاز شده و تا بیستم این ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به این که امسال آیین معنوی اعتکاف در خراسان شمالی در 120 مسجد شامل 35 مسجد شهری و 85 مسجد روستایی همزمان با ایام البیض؛ سیزدهم تا پانزدهم رجب مصادف با بیست و سوم، بیست و چهارم و بیست و پنجم اردیبهشت ماه برگزار می شود، اظهار داشت: همانند سال گذشته امسال نیز ثبت نام برای شرکت در این آیین در مناطق شهری تنها به صورت اینترنتی انجام می شود اما در روستاها علاوه بر ثبت نام اینترنتی، با مراجعه حضوری به مساجد نیز ثبت نام انجام می شود.

به گفته حجت‌الاسلام روحانی‌نیا متقاضیان شرکت در مراسم معنوی اعتکاف در خراسان شمالی با مراجعه به وب سایت تبیان خراسان شمالی به آدرس www.tebyan-bojnurd می‌توانند نسبت به ثبت نام انینترنتی اقدام کنند.

وی با اشاره به این که هزینه ثبت نام هر نفر در آیین اعتکاف امسال 25 هزار تومان است، افزود: مبلغ مذکور به طور تمام و کمال به همراه کمک های خیران در اختیار هیئت امنای مساجد محل برگزاری اعتکاف گذاشته می شود تا صرف تغذیه و خدمات دهی سه روزه به معتکفان شود.

حجت الاسلام روحانی نیا گفت: افراد متقاضی شرکت در مراسم اعتکاف در خراسان شمالی باید این مبلغ را از طریق بانک ملت به شماره حساب 3264848694 به نام ستاد اعتکاف استان و یا با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت به شماره حساب 5612448980371111 به نام ستاد اعتکاف واریز کنند.

وی عنوان کرد: برای ثبت نام شرکت در اعتکاف، متقاضیان پس از ورود به سایت ابتدا با شرایط و جزئیات اعتکاف آشنا شده و سپس با اطمینان از خالی بودن ظرفیت مساجد اقدام به پیش ثبت نام کرده و کد رهگیری دریافت می کنند.

به گفته حجت الاسلام روحانی نیا متقاضیان پس از آن در فرم مربوط شماره قبض هزینه واریزی به بانک را وارد کرده و ثبت نام خود را تکمیل می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سال گذشته آیین معنوی اعتکاف در 105 مسجد شهری و روستایی خراسان شمالی با شرکت بیش از 10هزار نفر برگزار شد.

کد خبر 2281915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha