۱۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۴۳

حجت الاسلام عباسیان خبر داد؛

حضور فعالان قرآنی استان مرکزی در مراسم اختتامیه مسابقات بین المللی قرآن کریم

حضور فعالان قرآنی استان مرکزی در مراسم اختتامیه مسابقات بین المللی قرآن کریم

اراک-خبرگزاری مهر: مدیرکل اوقاف وامورخیریه استان مرکزی از حضور فعالان قرآنی استان مرکزی در مراسم پایانی مسابقات بین المللی قرآن کریم خبر داد و گفت: 30 نفر از فعالان قرآنی به مراسم پایانی سی و یکمین دوره از مسابقات بین المللی قرآن کریم با حضور مقام معظم رهبری اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام آیت الله عباسیان صبح دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه این فعالان قرآنی تحت عنوان «دیدار یار» به این مراسم اعزام می شوند، گفت: قرآن باید اصل و اساس همه برنامه ها قرار گیرد و این تنها روش جدایی قرآن از محجوریت است.

مدیرکل اوقاف وامورخیریه استان مرکزی با اشاره به اینکه طرح تربیت حافظان قرآن توسط این اداره کل اجرا شده است، ادامه داد: این مراسم که صبح روز سه شنبه 13 خرداد در تهران برگزار می شود.

عباسیان با اشاره به محدودیت ها و سهمیه بندی میزان حضور از طرف سازمان اوقاف، تصریح کرد: در نهایت بعد از جمع بندی لیست نهایی به تهران ارسال و 30 نفر از فعالان قرآنی به این دیدار اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه در این برنامه  قرآنی فعالان قرآنی از 70 کشور حضور دارند، گفت: اساتید قرآن از حافظان و قاریان داخلی و خارجی به استماع سخنان گوهر بار و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب خواهند نشست و رهنمودهای ایشان را چراغ راهی برای ترویج قرآن قرار خواهند داد.

مدیرکل اوقاف وامورخیریه استان مرکزی در پایان تصریح کرد: درفعالان قرآنی می توانند از روش های صحیح و به روز تبلیغی و ترویجی برای نشر قرآن استفاده کرد.
 

کد خبر 2303763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha