۲۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۱

تیرماه امسال/

کانال هدایت آبهای سطحی بجنورد به بهره برداری می رسد

کانال هدایت آبهای سطحی بجنورد به بهره برداری می رسد

بجنورد - خبرگزاری مهر: شهردار بجنورد از اجرای فاز سوم کانال هدایت آب های سطحی در بجنورد و بهره برداری آن در تیرماه امسال خبرداد.

روح الله براتیان در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: فاز سوم کانال هدایت آب های سطحی بجنورد با لوله گذاری تا محل چهارراه دانش آموز به طول 500 متر انجام شده است.

وی اظهار داشت: برای اجرای فاز سوم کانال هدایت آب های سطحی بجنورد مبلغ 13 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری  به استان تامین شده است و این پروژه تا پایان تیرماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

براتیان با بیان اینکه فاز اول و دوم اجرای کانال هدایت آب های سطحی بجنورد به اتمام رسیده، افزود: 100 متر از فاز سوم این طرح با لوله هایی به  قطر 1800 میلمتر لوله گذاری شده و برای تکمیل و اتمام این پروژه 500 متر باقیمانده این پروژه با لوله هایی به  قطر1400 میلیمتر از چهارراه دانش آموز تا میدان شهید محمد  زاده در دست انجام است.

وی تصریح کرد: پروسه اول پروژه احداث کانال جمع آوری و هدایت آب های سطحی به طول 1900 متر در سه فاز از جنوب میدان دفاع مقدس تا میدان شهید محمدزاده بجنورد در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار مهر، آب گرفتگی و تجمع باران در هسته مرکزی شهر یکی از مهمترین مشکلات شهر بجنورد مرکز استان خراسان شمالی محسوب می شود.

آب گرفتگی شدید خیابان های بجنورد در اردیبهشت سال 91 با گرفتن یک مادر و فرزند بجنوردی حادثه ساز شد و پس از آن شهرداری و شورای شهر طرح جمع آوری و هدایت آب های سطحی شهر بجنورد را پیگیری و مصوب کردند.

شهر 210 هزار نفری بجنورد توسط سه منطقه شهرداری یک، دو و شهرداری مهر اداره می شود.

کد خبر 2314774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha