۲۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۱

جشمیدی خبر داد:

160 بدهکار در زندانهای استان مرکزی چشم انتظار کمک خیران

160 بدهکار در زندانهای استان مرکزی چشم انتظار کمک خیران

اراک- خبرگزاری مهر: مدیر کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان مرکزی گفت: تعداد 160 بدهکار در زندانهای استان مرکزی چشم انتظار کمک خیران هستند.

خشایار جمشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر مبلغ کل بدهی این افراد را 14 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: سال گذشته با کمک 30 میلیاردتومانی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه ،دیه و بدهی 215 زندانی جرایم غیر عمدپرداخت شدو آنها به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

وی خاطرنشان کرد: جشن گلریزان زندانیان جرایم غیرعمد همانند سالهای گذشته 25 رمضان همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

مدیر کل زندانهای استان مرکزی در ادامه با  اشاره به  ترسیم  و هدف گذاری برنامه های سال جاری زندانهای استان را با محوریت قرآن و  توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز  گفت: باید در اجرای برنامه های فرهنگی و تربیتی و آموزشهای قرآنی و اسلامی زندانها تنوع ایجاد شده و با اعمال سلیقه و ابتکارات نو و استفاده از ابزار و تکنولوژی پیشرفته  به مفاهیم عمیق قرآن کریم و آموزه های اسلامی از جمله کتب تفسیر و درک مفاهیم توجه بیشتری معطوف گردد.

جمشیدی در ادامه با اشاره به اهمیت آگاه سازی و اطلاع رسانی به مددجویان در ایام ماه مبارک رمضان بر فعال نمودن رابطان فرهنگی در زندانها  به منظور تلاش جهت حفظ حرمت روزه داران و جلوگیری از روزه خواری تاکید نمود.

وی افزود: باید با بهره گیری از شیوه و منش بزرگان و اندیشمندان حوزه های فرهنگی و دانشگاهی برای افزایش سطح آگاهی و اعتلای روحی و  معنوی مددجویان زندانهای استان نهایت کوشش و تلاش مجدانه به عمل آید.

 

کد خبر 2333371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha