۲۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۴:۳۵

آیت‌الله صفایی بوشهری:

مجتمع جامع و بزرگ بهزیستی در بوشهر ایجاد شود/ زیرساخت‌های بهزیستی ضعیف است

مجتمع جامع و بزرگ بهزیستی در بوشهر ایجاد شود/ زیرساخت‌های بهزیستی ضعیف است

بوشهر - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تاکید کرد: مجتمع جامع و بزرگ بهزیستی در بوشهر ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر یکشنبه در جمع مسئولان سازمان بهزیستی استان بوشهر ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا در این شب ها و روزها بیشترین استفاده را بریم و توشه مناسبی برای آخرتمان برداریم.

وی به اهمیت بسیار بالای کار در سازمان بهزیستی اشاره کرد و ادامه داد: فعالیت در این عرصه یک کار عبادی است و یک موهبت الهی برای همه کارکنان این سازمان محسوب می شود.

امام جمعه بوشهر خواستار همکاری و همراهی همه دستگاه‌ها با سازمان بهزیستی برای دستیابی به اهداف این سازمان شد و افزود: باید مشکلات مربوط به جامعه هدف بهزیستی قبل از وقوع حل شود و همچنین باید برنامه‌ریزی مناسبی برای هم‌اکنون و همچنین آینده افراد تحت پوشش این سازمان صورت گیرد.

وی به ضعف زیرساخت‌های مدیریت فضاهای بهزیستی در استان بوشهر اشاره کرد و بیان داشت: باید برنامه‌ریزی مناسبی برای  توسعه زیرساخت‌های سخت‌افزاری فضاهای بهزیستی در استان بوشهر صورت بگیرد.

لزوم استفاده از ظرفیت خیرین در رفع کمبودها و مشکلات بهزیستی

آيت الله صفايي بوشهري خواستار ساخت یک مجتمع جامع و بزرگ بهزیستی در مرکز استان برای توسعه زیرساختی خدماتی، ورزشی، تفریحی و آموزشی در سطح استان شد و افزود: در سطح شهرستان‌های استان نیز باید چنین فضاهایی طراحی شود.

وی به کمبودهای بسیار زیاد در جامعه هدف بهزیستی اشاره کرد و گفت: رفع این مشکلات در حوزه اعتبارات و مدیریت بهزیستی نیست و لازم است که ظرفیت‌های خیرین در این زمینه استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خواستار طراحی بازتوانی و مهارت افزایی، اشتغال‌های فردی و تعاونی برای جامعه هدف بهزیستی شد و بیان داشت: باید تعاون بهزیستی تشکیل شود و تولید در این تعاونی فعال شود و برای رونق کسب و کار بهزیستی، بازارچه بهزیستی نیز راه‌اندازی شود.

کد خبر 2334683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha