۲۹ مرداد ۱۳۹۳، ۸:۵۴

شمشیربازان برتر نوجوان و جوان کشور در اسلحه فلوره معرفی شدند

شمشیربازان برتر نوجوان و جوان کشور در اسلحه فلوره معرفی شدند

مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان و جوانان با انجام دیدارهای انفرادی در اسلحه فلوره پیگیری شد و طی آن برترین بازیکنان شرکت‌کننده در این دو بخش معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدارهای انفرادی مسابقات شمشیربازی قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور در اسلحه فلوره نوجوانان با حضور 32 بازیکن از 12 استان برگزار شد و در پایان 81 دیدار مقدماتی و 35 دیدار حذفی امیر نساجی به عنوان نخست دست یافت و آرش ملک ثبات هم دوم شد. ضمن اینکه حامد زمانی و مرتضی مصور به طور مشترک سوم شدند.

در بخش انفرادی جوانان مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور هم عنوان نخست به محمدحسین جعفری رسید. 47 بازیکن از 14 استان دیدارهای این بخش را برگزار کردند که طی آن و بعد از انجام 135 دیدار در مرحله مقدماتی و 48 دیدار در مرحله حذفی شهاب شمس تبریزی دوم شد و سهیل مشهدی حیدر و اسماعیل مرادی هم به طور مشترک سوم شدند.

مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور در اسلحه فلوره نوجوانان و جوانان امروز چهارشنبه با برگزاری دیدارهای تیمی رده سنی جوانان در تهران پیگیری خواهد شد. البته در رده سنی جوانان، دیدارهای بخش تیمی برگزار نمی‌شود. در این بخش و بر اساس امتیازات به دست آمده در دیدارهای انفرادی عنوان نخست تیمی به اصفهان رسید. زنجان دوم شد و آذربایجان غربی و اصفهان هم در رده سوم مشترک ایستادند.

کد خبر 2353612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha