۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۴:۱۲

خسرویار:

خراسان شمالی قهرمان لیگ نونهالان جودو کشور شد

خراسان شمالی قهرمان لیگ نونهالان جودو کشور شد

بجنورد - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی و سرپرست تیم جودو مؤسسه مالی و اعتباری میزان گفت: تیم نونهالان میزان خراسان شمالی در نخستین دوره رقابت های لیگ نونهالان کشور به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، کوروش خسرویار ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از قهرمانی تیم جودوی نونهالان موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان شمالی در نخستین دوره از رقابت های لیگ جودو نونهالان کشور خبر داد و افزود: رقابتهای لیگ نونهالان مناطق شش گانه کشور با حضور 10 تیم به میزبانی لاهیجان برگزار شد و با معرفی تیم های برتر به پایان رسید.

وی با اشاره به این که مؤسسه مالی و اعتباری میزان خراسان شمالی در این مسابقات با دو تیم الف و ب شرکت کرده بود، اظهار داشت: در پایان این رقابت ها تیم الف میزان به مقام قهرمانی رسید و تیم ب میزان خراسان شمالی نیز در جایگاه سوم ایستاد.

به گفته این مسئول در این رقابت ها تیم تهران در رده دوم ایستاد و جام اخلاق نیز به تیم گیلان، میزبان این مسابقات رسید.

خسرویار اضافه کرد: اما در بخش انفرادی، مسابقات با حضور140 جودوکار برگزار شد که در پایان این رقابت ها نیز در مجموع امتیازها، تیم خراسان شمالي الف با کسب پنج مدال طلا، یک نقره و چهار برنز به مقام نخست رسید، تيم تهران با سه طلا و یک برنز دوم شد و تيم لرستان با کسب دو مدال طلا مقام سوم را از آن خود کرد.

وی افزود: در مسابقات انفرادی در وزن 34 کیلوگرم حسین سعیدی گرجی از خراسان شمالی الف و جواد جوان از خراسان شمالی ب در رده های اول و دوم قرار گرفتند و محمود فیضی از تیم منطقه چهار ب و پوریا ابراهیمی از تیم منطقه یک ب به صورت مشترک در جایگاه سوم ایستادند.

خسرویار اظهار داشت: در وزن 38 کیلوگرم علیرضا سلطانی از تیم منطقه یک الف و مهدی جهانبخشیان از تیم منطقه دو ب به مقام های قهرمانی و نایب قهرمانی رسیدند و علی حسنی از خراسان شمالی الف و احمدرضا حسن پور از منطقه پنج الف به طور مشترک عنوان سوم را کسب کردند.

به گفته وی در  وزن 42 کیلوگرم نیز کاووس نصیری از منطقه چهار الف و محسن نیستانی از تیم خراسان شمالی ب اول و دوم شدند و ابراهیم محمدی از خراسان شمالی الف و مهدی عباسپور از تیم منطقه چهار ب به صورت مشترک در رده سوم جای گرفتند.

خسرویار افزود: در وزن 46 کیلوگرم نیز محمدحسن الکایی از تیم خراسان شمالی الف و محمدصادق کریمی از تیم منطقه پنج الف به ترتیب در رده های اول و دوم ایستادند و رضا رویین تن از تیم خراسان شمالی ب و محمدحسن دهنوی از منطقه یک ب مشترکا سوم شدند.

وی اضافه کرد: در وزن 50 کیلوگرم این رقابت ها محمد قلاوند از تیم منطقه چهار الف قهرمان شد، مجید وحید بریمانلو از خراسان شمالی الف در رده دوم ایستاد و مهدی رستمی راد از گیلان و محمد نباتی از تیم منطقه سه ب به صورت مشترک جایگاه سوم را کسب کردند.

این مسئول گفت: در وزن 55 کیلوگرم رضا پارسا پور از تیم خراسان شمالی الف به مقام قهرمانی رسید، علی محمود از تیم منطقه سه ب دوم شد و علیرضا حاتم آبادی از تیم منطقه سه الف و محسن جنایی از تیم منطقه پنج الف مشترکا در سکوی سوم قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: در وزن 60 کیلوگرم این رقابت ها نیز رضا نوری از خراسان شمالی الف و علی قلی پور از خراسان شمالی ب به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند و یونس رحمانی از تیم منطقه چهار ب و محمد زارع از گیلان هر دو در جایگاه سوم ایستادند.

خسرویار افزود: در وزن 66 کیلوگرم علی موسی زاده از تیم منطقه یک الف و حسین نامدار از تیم منطقه یک ب اول و دوم شدند و مرتضی مختارزاده از خراسان شمالی الف و هاتف اقدامی از گیلان نیز به صورت مشترک در رده سوم قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: در وزن 73 کیلوگرم این رقابت ها فردین نوری زاده از تیم منطقه سه الف به مقام قهرمانی رسید، سجاد سعادتی از تیم خراسان شمالی ب در رده دوم جای گرفت و پیمان میرزایی از تیم منطقه یک الف و حسین طوسی از تیم منطقه یک ب به صورت مشترک عنوان سوم را کسب کردند.

خسرویار اضافه کرد: در وزن 81 کیلوگرم نیز محمد محسنی از تیم منطقه یک الف و سهیل نادری از تیم منطقه سه الف اول و دوم شدند و احسان سبزواری از تیم منطقه چهار ب و ادریس پارسا زیارت از تیم خراسان شمالی الف هر دو به صورت مشترک به عنوان سومی بسنده کردند.

رییس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی گفت: در وزن مثبت 81 کیلوگرم این مسابقات نیز فرزین شاهباز از تیم الف خراسان شمالی به مقام قهرمانی رسید، علی پرهیزگار از تیم ب خراسان شمالی در رده دوم ایستاد و آروین عامری از تیم منطقه دو الف و محمد کریمی زاده از تیم منطقه سه الف هر دو به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

کد خبر 2356273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha