۷ شهریور ۱۳۹۳، ۲۱:۲۲

گل محمدی پس از تساوی با سپاهان:

بعد از 10 نفره شدن خوب دفاع کردیم/ با دادن بازیکنان به تیم امید مخالفم

بعد از 10 نفره شدن خوب دفاع کردیم/ با دادن بازیکنان به تیم امید مخالفم

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: با حضور بازیکنان ذوب‌آهن در تیم امید مخالف هستم زیرا در شرایط کنونی با حضور این بازیکنان شرایط برای ما دشوار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل‌محمدی پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: در مجموع بازی خوبی بود و برای گرفتن سه امتیاز بازی آمده بودیم و به این برد احتیاج داشتیم اما بعد از ده نفره شدن، اگرچه خوب دفاع کردیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم، اما نتوانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم و در مجموع از بچه‌ها راضی هستم و خوب بازی کردند.

وی افزود: بازی سختی بود، سپاهان تیم بزرگی است و اگر می‌توانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم، برنده بازی بودیم اما اینگونه نشد.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان بیان داشت: بازی کردن مقابل سپاهان سخت است زیرا پرتعداد در حمله است اما توانستیم خیلی از موقعیت‌ها و حملات آنها را مهار کرده و از آن جبران کنیم.

وی ادامه داد: امیدوارم که در بازی‌های بعد امتیازات بیشتری کسب کنیم اما بازیکنان خوب بودند و تا آنجایی که توانستند جنگیندند و باید به آنها به خاطر این همه دوندگی و از خود گذشتگی تبریک بگویم.

گل‌محمدی درباره تعویض مسلمان بلافاصله بعد از گلزنی در این بازی گفت: ما او را به خاطر تغییر سیستم عوض کردیم زیرا او از ناحیه پا نیز مصدوم شده بود و ریسک نکردیم که تا آخر ادامه دهیم.

وی پیرامون حضور پهلوان و مسلمان در تیم ملی امید نیز گفت: در این وضعیتی که هستیم ممکن است از نظر بازیکن دچار مشکل شویم و من در نامه‌ای که به باشگاه دادم، با این مسئله مخالفت کردم و باشگاه باید تصمیم بگیرد که این بازیکنان را در اختیار تیم ملی بگذارد یا خیر.

کد خبر 2359922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha