۱۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۲۷

پورقاسمیان خبر داد:

تجهیز همه شعب بانک ها و موسسات مالی و اعتباری استان مرکزی به سیستم حفاظتی

تجهیز همه شعب بانک ها و موسسات مالی و اعتباری استان مرکزی به سیستم حفاظتی

اراک- خبرکزاری مهر: مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری و رئیس کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرقت استان مرکزی از تجهیز همه شعب بانک ها و موسسات مالی و اعتباری استان مرکزی به سیستم حفاظتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم پورقاسمیان ظهر سه شنبه در نشست اعضای کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرقت استان مرکزی افزود: همه عملیات پول رسانی بانکها، موسسات مالی و نیز حفاظت همه شعب سطح استان با حضور نگهبان مسلح صورت گیرد.

وی با تاکید ضرورت بر همکاری و تعامل هر چه بیشتر دستگاه ها برای حفظ و برقراری امنیت هر چه بیشتر و پیشگیری از وقوع جرم وظیفه همه مسئولان دانست که تلاش کنند تا با همکاری همه سازمانها شرایط ایمنی در شهر حاکم باشد.

پور قاسمیان از مدیران و روسای بانک ها خواست تا هر چه سریعتر به تجهیز سیستم عامل حفاظتی خود اقدام کنند.

وی گفت: بررسی و تعیین تکلیف نهایی موضوع عقد قرار داد بین بانک ها و موسسات عالی و پولی با موسسات حفاظتی و مراقبتی تحت نظارت مرکز انتظام نیروی انتظامی برای اعزام نگهبان مسلح و حفاظت فیزیکی شعب از دیگر مصوبات این نشست بود.

پورقاسمیان گفت: در این نشست بانکها، موسسات مالی و اعتباری موظف شدند با هماهنگی نیروی انتظامی از طریق موسسات حفاظتی و با بکارگیری نیروهای آموزش نخبه و بسیجیان فعال برای افزایش ظرفیت امنیتی و پیشگیری از وقوع سرقت همکاری لازم را داشته باشند.

در این نشست مقرر شد آن دسته از شعب بانک های استان که نواقص جزئی در سیستم حفاظتی وجود دارد نسبت به رفع آن اقدام کنند.

 

کد خبر 2367300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha