۲۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۳۸

حسن رحیمی در گفتگو با مهر:

بازی‌های آسیایی سخت‌تر از جهانی است/ به محض بازگشت، به اردو آمدم

بازی‌های آسیایی سخت‌تر از جهانی است/ به محض بازگشت، به اردو آمدم

دارنده مدال برنز سبک وزن رقابتهای جهانی 2014 ازبکستان در خصوص حضورش در بازی‌های آسیایی گفت: برای کشتی گیران سبک وزن، حضور در بازی‌های آسیایی با توجه به تعدد حریفان سنگین‌تر از رقابتهای جهانی است.

حسن رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص عملکردش در مسابقات جهانی کشتی آزاد در ازبکستان، با بیان این مطلب اظهار کرد: مسابقات سنگینی را پشت سر گذاشتم و به هر ترتیب توانستم مدال برنز رقابتهای جهانی را کسب کنم. البته می‌توانستم یکی از فینالیست‌های وزن 57 کیلوگرم باشم اما به هر دلیل این مساله محقق نشد و فرصت طلایی شدن را از دست دادم.

وی در مورد استارت مجددش برای حضور در بازی‌های آسیایی تصریح کرد: باید تا چند روز آینده دوباره راهی میدان آسیایی شویم که طبیعتا این مساله سختی و فشار زیاد را به من وارد می‌کند، چراکه برای کشتی گیران سبک وزن که باید وزن کم کنن،د حضور در دو میدان سخت و سنگین جهانی و آسیایی در فاصله زمانی اندک کار بسیار سختی است.

قهرمان رقابتهای جهانی 2013 مجارستان خاطرنشان کرد: البته من با تلاش و کوشش مضاعف سعی می‌کنم از پس این کار بزرگ بر آمده و نتیجه مطلوبی در بازی‌‎های آسیایی اینچئون کسب کنم.

وی ادامه داد: بسیاری از کشتی گیران مدعی و عنوان دار سبک وزن در قاره آسیا هستند و همین موضوع پیکارهای وزن 57 کیلوی بازی‌های آسیایی را بسیار فشرده و حساس می‌کند. آزادکاران ژاپن، کره‌جنوبی، کره‌شمالی، قزاقستان، ازبکستان و مغولستان هر کدام برای رسیدن به فینال تلاش می‌کنند و با توجه به توان بالای این حریفان باید منتظر پیکارهای سخت و نفس‌گیری در سبک وزن باشیم.

رحیمی در پایان گفت: برنز رقابتهای جهانی ازبکستان را با مدال طلای بازی‌های آسیایی جبران می‌کنم و امیدوارم بتوانم با رفع نقاط ضعفم در پیکارهای قبلی، کشتی‌های خوب در آسیایی بگیرم.

کد خبر 2369885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha