۲۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۱۰

حجت الاسلام عباسیان:

حضور برگزیدگان استان مرکزی در مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم

حضور برگزیدگان استان مرکزی در مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم

اراک-خبرگزاری مهر: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از حضور برگزیدگان استان مرکزی در مرحله کشوری سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم خبر داد.

حجت الاسلام آیت الله عباسیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه هشت نفر از استان مرکزی به مرحله کشوری سی و ششمین دوره مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه راه یافتند، افزود: این مسابقات در دو گروه خواهران و برادران برگزار می شود.

وی ادامه داد: این مسابقات در روزهای 21 تا 25 شهریورماه جاری ویژه برادران در استان البرز و 25 تا 28 شهریورماه جاری ویژه خواهران در کرج برگزار می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با بیان اینکه چهار نفر در گروه آقایان به این مسابقات اعزام می شوند، اضافه کرد: علیرضا طالبی در رشته حفظ کل، محمد محمدی در رشته قرائت، محمد علی وکیلی در رشته حفظ 20 جز و مسعود شریفی در رشته ترتیل به رقابت خواهند پرداخت.

حجت الاسلام عباسیان اظهار کرد: عطیه بغدادی در رشته حفظ کل، زهرا خانمحمدی در رشته قرائت، زهرا لنجابی در رشته حفظ 20 جز و زینب خواجه علی در رشته ترتیل در مسابقات خواهران در این دوره از رقابت ها حضور دارند.

وی با بیان اینکه این اداره کل در آستانه برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم در سال جاری است، تصریح کرد: این مسابقات با هدف رشد، تعالی، معرفت دینی و انس با قرآن کریم در بین افراد جامعه، اجرای رهنمودهای مقام عظمای ولایت، ارتقا سطح فنی قرائت و حفظ قرآن کریم برگزار می شود.

کد خبر 2370895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha