۱۲ مهر ۱۳۹۳، ۱۶:۵۶

براتیان:

کشتار دام در کشتارگاه صنعتی بجنورد به صورت رایگان انجام می شود

کشتار دام در کشتارگاه صنعتی بجنورد به صورت رایگان انجام می شود

بجنورد - خبرگزاری مهر: شهردار بجنورد از کشتار دام در کشتارگاه صنعتی بجنورد به صورت رایگان خبرداد.

روح الله براتیان در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این اقدام درراستای تشویق شهروندان به استفاده از امکانات بهداشتی ذبح دام و جلوگیری از کشتار دام در محلات مختلف شهر است.

وی اظهار داشت: شهرداری بجنورد برای روز عید قربان تمهیداتی اندیشیده است تا ساماندهی و انضباط کافی را در امر کشتار و ذبح دام اعمال کند.

براتیان افزود: برای فروش دام زنده  چهار مکان شامل، ضلع جنوب پایانه مسافربری، محل کشتارگاه قدیم و محل کشتارگاه صنعتی و ضلع غربی پارک سوار بلوار خلیج فارس به عنوان محل های فروش و عرضه دام زنده در نظر گرفته شده است.

شهردار همچنین از نظارت نیروهای دایره اجراییات شهرداری بر جلوگیری از فروش دام زنده در خارج از محل های عنوان شده خبرداد و گفت : این نظارت ها از شب قبل آغاز و تا ظهر روز عید قربان ادامه خواهد داشت.

براتیان با اشاره به ممنوعیت فروش پوست در داخل شهر عنوان کرد: فروش پوست دام های ذبح شده  فقط درمیدان کارگر و چهارراه خوشی مشروط بر اینکه از طریق بار زدن در وانت انجام بگیرد، مجاز خواهد بود.

شهردار بجنورد تصریح کرد: برای جلوگیری از مشکلات بهداشتی، ضایعات زباله های تولیدی در روز عید در دو نوبت صبح و عصر از سطح شهر برداشت خواهد شد.

کد خبر 2383332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha