۱۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۵:۳۶

براتیان:

خیابان‌های منتهی به بلوار آیت‌الله بجنوردی شهرستان بجنورد بازگشایی می‌شود

خیابان‌های منتهی به بلوار آیت‌الله بجنوردی شهرستان بجنورد بازگشایی می‌شود

بجنورد - خبرگزاری مهر: شهردار بجنورد از آغاز عملیات بازگشایی معابر و خیابانهای منتهی به بلوار آیت الله بجنوردی و کاهش چشمگیر ترافیک شهری خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله براتیان ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از طرح های عمران شهری به خبرنگاران گفت: تسهیل ترافیک، روان‌سازی و کاهش ترافیک با بازگشایی معابر مختلف  شهری، از برنامه های مهم شهرداری بجنورد در سال 93 است.

روح الله براتیان افزود: عملیات بازگشایی معابر و خیابانهای منتهی به بلوار 42 متری آیت الله بجنوردی آغاز و حداکثر تا یک ماه آینده این خیابان زیربار ترافیک شهری خواهد رفت.

وی اظهار کرد: در حال حاضر این خیابان از سمت شرق و غرب به صورت بن بست بوده و تنها راه منتهی به خیابان فوق یک خیابان 10متری است.

براتیان تصریح کرد: با بازگشایی این خیابان راه ارتباطی جنوب غرب و جنوب شرق بجنورد برقرار و بخش عمده ای از ترافیک بلوار مدرس و بلوار ولایت به خیابان فوق منتقل می شود که این اقدام باعث کاهش ترافیک شهری خواهد شد.

وی با با اشاره به اینکه با انجام این پروژه  17 محله در  محدوده خیابان 42 متری آیت الله بجنوردی بازگشایی خواهد شد افزود: با اجرای این پروژه راههای ارتباطی انتهای خیابان قیام، مسیرجاده حصار، کوی امام رضا، ویلاشهر، شهرک امام خمینی(ره) و شهرک شاهد از حالت بن بست خارج و به یکدیگر متصل می شود.

براتیان اظهار داشت: بلوار 42 متری آیت الله بجنوردی به طول یک هزار متر با اعتباری بالغ بر 10میلیارد ریال بازگشایی می شود.

شهردار افزود: درضلع غربی کال پسته نیز پلی با اعتبار بالغ بر2میلیارد ریال احداث خواهد شد تا تمام این معابر را به یکدیگر مرتبط کند.

به گزارش خبرنگار مهر، شهر 210 هزار نفری بجنورد توسط سه شهرداری منطقه یک، دو و منطقه مهر اداره می شود.

کد خبر 2385692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha