۱۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۵۶

براتیان:

نظارت پلیس ساختمان در بجنورد تشدید می شود

نظارت پلیس ساختمان در بجنورد تشدید می شود

بجنورد - شهردار بجنورد از تشدید نظارت پلیس ساختمان بر تمامی ساخت و سازهای این شهر خبر داد.

روح الله براتیان در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: نظارت بر تمامی ساخت و سازها در حواشی و مركز شهر بجنورد توسط پلیس ساختمان تشدید می شود.

وی با اشاره به اینكه هم اكنون هفت اكیپ تحت عنوان پلیس ساختمان بر ساخت و سازهای مركز شهر نظارت دارند افزود: بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده، این اكیپ ها سال آینده تحت نظر اداره مهندسی گشت و نظارت ساختمانی با لباس وفرم مشخص فعالیت می كنند.

براتیان اظهار داشت: هم اكنون خودروهایی كه در اختیار پلیس ساختمان بجنورد قرار دارد به سیستم جی پی اس مجهز هستند.

این مسئول در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز ساختمانی در حواشی شهر بجنورد تصریح كرد: این شهر هم اکنون در حریم روستاها قرار گرفته و افردای كه از روستاها به شهر مهاجرت می كنند به دلیل عدم آشنایی، زمین های زراعی تفكیك شده را برای ساخت منزل خریداری می كنند كه با مشكل مواجه می شوند.

وی گفت: اكثر سازه های ایجاد شده در حاشیه شهر بدون رعایت مقررات مالی سازمان و آئین نامه های مصوب شهرسازی است كه شهرداری ناچار به تخریب آنان می شود.

براتیان افزود: شهرداری بجنورد به منظور توسعه شهری، منازل غیر مجاز در حواشی را تخریب می كند و اگر این تخریب انجام نشود به مدیریت شهری لطمات زیادی وارد می شود.

شهردار بجنورد اظهار داشت: برای مقابله با حاشیه نشینی و جلوگیری از افزایش ساخت و سازهای غیر مجاز باید اقدامات موثری انجام تا حقوق سایر شهروندان تضییع نشود.

به گزارش خبرنگار مهر، شهر ۲۱۰ هزار نفری بجنورد هم اکنون از سوی سه شهرداری منطقه یک، دو و شهرداری مهر اداره می شود.

کد خبر 2511442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha