۱۲ بهمن ۱۳۹۳، ۹:۱۱

براتيان:

مراكز تجمع دست فروشان در بجنورد باید مديريت شود

مراكز تجمع دست فروشان در بجنورد باید مديريت شود

بجنورد- شهردار بجنورد گفت: مراكز تجمع دست فروشان در اين شهر باید به خوبی مديريت شود چراكه سدمعبر به عنوان يك معضل اجتماعی در مرکز خراسان شمالی خودنمایی می کند.

روح الله براتیان در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: سد معبر در جامعه به یك معضل اجتماعی تبدیل شده كه با مدیریت تجمع دست فروشان می توان این معضل را تا حدودی كاهش داد.

وی با تأکید بر مدیریت درست مراکز تجمع دست فروشان و سد معبر در مرکز خراسان شمالی، اظهار داشت: مركز تجمع دست فروشان در تقاطع صفا بجنورد با یك برنامه ریزی درست مدیریت شد و معضل تجمع دست فروشان در این محل رفع شد كه رضایتمندی بسیاری از اهالی این منطقه را به همراه داشت.

این مسئول با اشاره به اینكه محل جدید تجمع دست فروشان در خیابان دیگری از بجنورد قرار گرفته است، تصریح كرد: در صورتی كه واحد صنفی یا دست فروشان اقدام به سد معبر كنند توسط واحدهای سیار توقیف و با آنان برخورد خواهد شد.

براتیان همچنین در خصوص ساماندهی كارگران ساختمانی در بجنورد اظهار داشت: شهرداری بجنورد با هماهنگی فرمانداری برای این افراد نیز محلی در كنار كارخانه ماكارونی این شهرستان با تمام امكانات در نظر گرفته است اما متاسفانه كارگران ساختمانی برای تجمع در این محل رغبت ندارند.

وی افزود: بیشتر كارگران ساختمانی شهرستان بجنورد در خیابان خیام تجمع دارند كه باعث مشكلاتی برای ساكنان و كسبه های این منطقه شده و علاوه بر این خطرات بسیاری از جمله خطر تصادف آنها را تهدید می كند.

شهردار بجنورد اظهار کرد: اگر كارگران به تجمع در محل جدید خود رغبت كنند می توان از وقوع بسیاری از این خطرات جلوگیری كرد.

کد خبر 2480354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha