۱۵ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۵۱

مسائل و مشکلات حوزه حمل و نقل جاده ای بروجرد بررسی شد

مسائل و مشکلات حوزه حمل و نقل جاده ای بروجرد بررسی شد

بروجرد - خبرگزاری مهر: در نشستی با حضور علاء الدین بروجردی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل حمل و نقل و پایانه های لرستان مسائل و مشکلات این بخش مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم بروجرد با حسن رحمانی مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان لرستان به منظور بررسی مسائل و مشکلات این حوزه برگزار شد.

بهرام ترکاشوند مسئول امور حمل و نقل و پایانه های بروجرد در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: با توجه به اهمیت شهرستان بروجرد به عنوان یکی از قطبهای حمل و نقل استان لرستان و مجاور بودن با شاخه غربی کریدور شمال - جنوب مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان لرستان طی بازدیدی از حوزه های حمل و نقل این شهرستان با علاء الدین بروجردی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

وی با بیان اینکه در این دیدار مسائل و مشکلات شهرستان بروجرد در حوزه حمل و نقل جاده ای مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت افزود: ضرورت نوسازی ناوگان مینی بوسی که در کل استان به عنوان یکی از محوری ترین مسائل در دستور کار است در این دیدار مطرح شد و راهکارهای جذب اعتبارات ملی و یا استانی برای عملیاتی کردن طرح مورد بررسی قرار گرفت.

ترکاشوند ادامه داد: رفع مشکلات مربوط به دسترسی مسافرین و استفاده کنندگان از ترمینال شرق شهرستان بروجرد و اتخاذ تدابیری برای احداث زیرگذر استاندارد و اصلاح رمپ های ورودی و خروجی این ترمینال از دیگر موارد مطرح شده بود.

وی احداث شهرک مشاغل مزاحم و ضرورت مکان یابی و جانمایی این شهرک در مجاورت پایانه بار شهرستان را از دیگر محورهای مطرح شده در این جلسه برشمرد.

مسئول امور حمل و نقل و پایانه های بروجرد ادامه داد: ضرورت افزایش کیفیت در ارائه خدمات حمل و نقل به خصوص در بخش حمل و نقل مسافر در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت.

ترکاشوند یادآور شد: در پایان این دیدار از سوی مدیر کل حمل و نقل و پایانه های لرستان از دکتر بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای شرکت در همایش ملی جمعیت ایمنی راهها که طی ماه جاری در خرم آباد برگزار می شود دعوت به عمل آمد.

کد خبر 2415915

برچسب‌ها