۲۶ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۳۷

ثابت قدم وحید عنوان کرد:

اسفراین میزبان چهارمین جشنواره استانی داستان کوتاه خراسان شمالی می شود

اسفراین میزبان چهارمین جشنواره استانی داستان کوتاه خراسان شمالی می شود

بجنورد- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: چهارمین جشنواره استانی داستان کوتاه در سال جاری به میزبانی شهرستان اسفراین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان با اعلام این خبر افزود: گسترش فرهنگ مطالعه در زمینه داستان کوتاه، ترویج فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر، وحدت و همبستگی و عفاف و حجاب، ارتقاء سطح کیفی و کمی داستان های کوتاه، آشنایی و تعامل بیش از پیش بین نویسندگان استان و کشف استعدادهای جدید در زمینه داستان کوتاه در سطح استان از مهمترین اهداف برپایی این جشنواره است.

حسین ثابت قدم وحید با بیان اینکه این جشنواره در  سه بخش اصلی، ویژه و نوقلم برگزار می شود، اظهار داشت: امربه معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب، سبک زندگی اسلامی، پیشگیری از مواد مخدر و شعار سال از بخش های ویژه این جشنواره به شمار می رود.

وی مهلت ارسال آثار به این جشنواره را تا ۱۰ بهمن ماه سال جاری ذکر کرد و گفت: داوری اولیه آثار ۱۱ بهمن ماه، داوری نهایی ۱۸ بهمن ماه و برگزاری اختتامیه جشنواره هفتم اسفندماه در شهرستان اسفراین خواهد بود.

ثابت قدم وحید افزود: علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در این جشنواره، دریافت فراخوان و ارسال آثار به پورتال اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی به نشانی khsh.farhang.gov.ir مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه جشنواره به شماره ۳۷۷۲۴۰۳۳ اداره فرهنگ وارشاد اسلامی اسفراین تماس حاصل کنند.

کد خبر 2445080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha