۱ دی ۱۳۹۳، ۱۵:۲۴

شفیعی:

بوشهر از استان‌های پیشتاز در خلق حماسه نهم دی‌ماه بود

بوشهر از استان‌های پیشتاز در خلق حماسه نهم دی‌ماه بود

بوشهر - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: بوشهر از استان‌های پیشتاز در خلق حماسه نهم دی‌ماه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، نصرالله شفیعی ظهر دوشنبه در نشست اعضای ستاد حماسه 9 دی با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: برنامه‌ریزی بسیار خوبی به منظور برگزاری برنامه‌های نهم دی‌ماه در بوشهر صورت گرفته است و امیدواریم شاهد همکاری همه دستگاه‌ها در این زمینه باشیم.

وی شعار برنامه‌های نهم دی‌ماه امسال را بصیرت و میثاق امت با ولایت عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: به منظور برگزاری برنامه‌های امسال نشست‌های هماهنگی ‌متعددی با حضور دستگاه های ذیربط برگزار شده است و تصمیمات خوبی در این زمینه اتخاذ شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بر لزوم تبیین ابعاد مختلف حماسه نهم دی‌ماه تاکید کرد و افزود: در جریان فتنه 88 اتفاقاتی به طول هشت ماه در کشور روی داد و باعث لبریز شدن صبر همه شد که حماسه نهم دی‌ماه را خلق کرد.

وی با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در روز نهم دی‌ماه با تمام وجود در صحنه حضور یافتند، تصریح کرد: بوشهر یکی از استان‌ها پیشتاز کشور در جریان حماسه نهم دی‌ماه بود و یک روز زودتر از سایر استان‌ها این حماسه شکل گرفت.

شفیعی نهم دیماه را یک روز ملی دانست و بیان داشت: این روز متعلق به هیچ دسته و جناحی نیست و بلکه روز میثاق مجدد مردم با رهبری و شهدا است و امیدواریم شاهد حضور گسترده همه مردم در برنامه‌های این روز باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر تاکید کرد: مردم در استا نبوشهر همانطور که همواره در چنین برنامه‌هایی حضوری گسترده داشته‌اند، امسال نیز اماده هستند تا با تمام وجود در این حماسه مشارکت کنند.

کد خبر 2447764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha