۱۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۰۲

حسین زادگان:

قهرمانان مازنی ۳۰۴ مدال کسب کردند/ غفلت از حوزه جوانان در مازندران

قهرمانان مازنی ۳۰۴ مدال کسب کردند/ غفلت از حوزه جوانان در مازندران

ساری - مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، با اشاره به موفقیت های ورزش در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی گفت: امسال ورزشکاران استان ۳۰۴ مدال شامل۱۵۰ مدال بین المللی، ۷۸ مدال جهانی و بقیه آسیایی کسب کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب حسین زادگان صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران در استان، شمار ورزشکاران سازمان یافته را ۱۴۰ هزار نفر بیان کرد و گفت: این میزان نسبت به سال قبل رشد داشته است و تاکید بر این است که ورزشکاران بیمه شده را افزایش دهیم.

حسین زادگان با بیان اینکه آمار ورزشکاران سازمان یافته در شهرستانهای بزرگ پایین است خواستار آسیب شناسی در این زمینه شد.

وی به برنامه های ورزش استان بیان کرد و گفت: المپیاد ورزشهای کارگری برای اولین بار در استان برگزار می شود و این مسابقات در ۲۷ رشته برگزار می شود.

حسین بیان کرد: این مسابقات همانند بازیهای جام جهانی، همه مسئولان را پای کار خواهد آورد تا این المپیاد بصورت باشکوه برگزار شود.

به گفته حسین زادگان، مازندران در بخش کارگری فعال و پویاست و عزم دستگاه ورزش بر این است که مسابقات را بخوبی برگزار کنیم.

وی از برگزاری مسابقات بین المللی کاراته در ۱۷ بهمن ماه در چالوس خبر داد و گفت: ارتقای ورزش قهرمانی در سال آینده از مهمترین برنامه هاست.

رئیس کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر استان، ارتقای معنویت، اخلاق و ارزشهای ملی با توسعه ورزش، گسترش عدلات اجتماعی، بهره مندی نقاط مختلف از اماکن ورزشی

وی گفت: پایان برنامه پنجم سرانه ورزش استان باید ۱.۲ متر مربع شود که اکنون یک متر و هشت صدم متر مربع است که با نرم فاصله داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، عضویت ورزشکاران در عرصه های تیم ملی را از دیگر برنامه ها برشمرد و گفت: طبق برنامه ریزی ۳۰ درصد بدنه ورزش قهرمانی کشور باید از استان باشد.

وی توسعه و تامین ورزش همگانی را از دیگر برنامه ها بیان کرد و گفت: بافزایش سطح فرهنگ عمومی و توسعه ارزشهای دینی، ارتقای سطح بهداشت، شادابی و نشاط در جامعه، ایجاد زمینه مشارکت مردمی، خصوصی سازی و جذب سرمایه انسانی، افزایش حس تعامل دستگاههای ذیربط در ورزش جوانان، ارتقای سطح کمی و کیفی ورزش استان، توزیع متوازن امکانات ورزشی، ارتقای سطح علمی و فرهنگی استان از مهمترین اهداف ورزش استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: به رسالت اصلی ورزش و جوانان در حوزه جوانان توجه نشده و امیدواریم در این دوره بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: ۲۱ دستگاه متولی حوزه جوانان است ولی متاسفانه این دستگاهها در استان پای کار نیستند در حالیکه جوانان استان نیازمند توجه بیشتر هستند.

حسین زادگان اشتغال را مهمترین دغدغه جوانان برشمرد و گفت: زمینه سازی های خوبی انجام شده و باید دستگاههای مختلف برای حل مشکلات جوانان پای کار آیند.

وی از تشکیل جلسات ساماندهی امور جوانان خبر داد و گفت: ظرفیت سازی و فعال کردن دستگاههای اجرایی برای حل مشکلات جوانان در حوزه های مختلف از جمله تحصیل، مسکن، مباحث فرهنگی ضروری است.

کد خبر 2478471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha