۲۸ بهمن ۱۳۹۳، ۸:۴۵

در آستانه عید نوروز/

گشت‌های نظارتی درخراسان‌شمالی فعال می‌شوند/افزایش ۸ درصدی بازرسان

گشت‌های نظارتی درخراسان‌شمالی فعال می‌شوند/افزایش ۸ درصدی بازرسان

بجنورد - مدیركل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: در آستانه عید نوروز و در راستای نظارت بر فعالیت اصناف، گشت های نظارتی از اول اسفند در شهرستان های این استان فعال می شوند.

یحیی نیكدل در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: طبق روال همه ساله و به منظور جلوگیری از تخلفات احتمالی از سوی برخی اصناف جلسات متعددی با مسئولان زیربط در خراسان شمالی برگزار و اقدامات و برنامه ریزی های لازم برای انجام نظارت های دقیق بر بازار انجام شد.

وی اظهار داشت: امسال به منظور كاهش میزان تخلفات، نظارت بازرسان نسبت به سال گذشته هشت درصد افزایش یافته است.

نیكدل اظهار داشت: ستاد تنظیم بازار استان با تخلفات احتمالی كه موجب تضییع حقوق مصرف كنندگان می شود به شدت برخورد خواهد کرد و زمینه لازم برای خرید آسان و راحت را برای شهروندان فراهم می سازد.

وی همچنین از برپایی نمایشگاه های بهاره در سطح شهرستان های استان از دهم اسفندماه امسال خبر داد و گفت: یكی از وظایف سازمان صنعت، معدن و تجارت، راه اندازی این گونه نمایشگاه ها در ایام مختلف و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است.

نیكدل اظهار داشت: شهروندان از دهم اسفندماه به مدت یك هفته می توانند از نمایشگاه های بهاره در سطح استان بازدید و اقلام مورد نیاز خود را با تخفیف تهیه كنند.

مدیركل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی تصریح كرد: شهروندان همچنین می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را سریعا به اداره كل صنعت، معدن و تجارت استان اطلاع داده تا بازرسان در سریعترین زمان ممکن به آن رسیدگی كنند.

 

کد خبر 2499184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha