۱۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۵۷

بهرام دبیری در گفتگو با مهر:

نقاشی‌هایم را برای کمک به بیماران سرطانی می‌فروشم

نقاشی‌هایم را برای کمک به بیماران سرطانی می‌فروشم

بهرام دبیری هنرمند نقاش نمایشگاهی از آثارش را در آخرین روزهای سال ۹۳ به نفع بیماران سرطانی در گالری سیحون برپا می کند.

بهرام دبیری هنرمند نقاش در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر گفت: روز جمعه ۲۲ اسفندماه نمایشگاهی از آثارم را با هدف حمایت از بیماران سرطانی در گالری سیحون برپا خواهم کرد که این نمایشگاه شامل ۱۲ تابلو نقاشی به همراه یک تقویم نفیس از این آثار است.

وی افزود: این تقویم با حمایت مالی ۱۲ شرکت مختلف منتشر شده است که به نفع بیماران سرطانی به فروش گذاشته می شود.

دبیری درباره این آثار توضیح داد: این آثار شامل مجموعه ای از تابلوهای بزرگی است که چند سال پیش کار کرده ام و به موضوع «گل و مرغ»، «گل و زن» و «زن و مرغ» اختصاص دارد و حدود ۴ اثر از آنها نیز آثار تازه امسال من هستند که همه آنها با تکنیک آکرولیک روی بوم کار شده است.

بهرام دبیری نقاش

این هنرمند نقاش با اشاره به این که این نمایشگاه آخرین نمایشگاه گالری سیحون در سال جاری است، یادآور شد: این نمایشگاه در روزهای ۲۲، ۲۳ و ۲۴ اسفندماه به عنوان آخرین نمایشگاه گالری سیحون در سال ۹۳ برپا می شود و فکر می کنم با توجه به هدفی که این نمایشگاه برای حمایت از بیماران سرطانی دنبال می کند، مدت سه روز کفایت می کند.

دبیری درباره قیمت گذاری آثار هم توضیح داد: هنوز قیمت‌گذاری را انجام نداده ام ولی بعد از نصب آثار روی دیوار قیمت گذاری را خودم انجام خواهم داد.

دبیری همچنین درباره فروش این آثار هم یادآور شد: باید ببینم که این آثار به چه میزان فروخته خواهد شد و اگر فروش خوبی داشته باشیم، ممکن است درصد فروش را میان دو موسسه محک برای کودکان سرطانی و موسسه بهنام دهش پور که به همه بیماران سرطانی نیازمند اختصاص دارد، تقسیم کنم و اگر فروش زیاد نباشد، قصد دارم عواید حاصل از فروش آثار را به موسسه بهنام دهش پور بسپارم.

کد خبر 2514531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha