۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۸:۳۷

حجت الاسلام سعیدی تاکید کرد:

خواسته شهداحاکمیت ارزشها درجامعه است/لزوم پاسداری از جایگاه ولایت

خواسته شهداحاکمیت ارزشها درجامعه است/لزوم پاسداری از جایگاه ولایت

شاهرود - نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تاکید بر این که ۷۰ هزار شهید انقلاب در وصیت نامه های خود بر سه نکته مشترک تکیه داشتند گفت: حاکمیت ارزش ها در جامعه یکی از این نکات مهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی سعیدی شامگاه چهارشنبه در دومین شب از اجلاسیه بیش از یک هزار شهید شهرستان شاهرود که در مصلای پیامبر اعظم (ص) این شهر برگزار شد با اشاره به اینکه شهدا در وصیت نامه های خود بر سه نکته مشترک تکیه داشتند که مهمترین آن حاکمیت ارزش ها در جامعه اسلامی بود افزود: آن ها از زن و مرد جامعه انتظار دارند در بحث ولایت فقیه و پاسداری از جایگاه ولایت توانمند عمل کنیم.

وی با بیان این مطلب که نکته سوم، پاسداری از اسلام ناب است خاطر نشان کرد: بشر از جانب خداوند در برابر دو آزمون سخت قرار داشته و دارد که قبولی در آن ها رمز سعادت و راه یافتن به بهشت است.

حجت الاسلام علی سعیدی شاهرودی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجلاسیه شهدا شاهرود

رمز موفقیت بشر حرکت در محور رهبری الهی است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اولین آزمون را پاسداری از شبکه ولایت الهی دانست و تصریح کرد: بزرگترین نعمتی که خدا به بشر داده سلسله مراتبی در قالب ولایت است که از حضرت آدم تا خاتم النبیین (ص) و از شیخ طوسی تا امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب که شجره طیبه هستند ادامه دارد.

سعیدی مهمترین رمز موفقیت بشر را حرکت در محور رهبری الهی معرفی و عنوان کرد: آزمون دوم خداوند ارائه نسخه ای به نام دین و شریعت با پنج عنوان واجبات، محرمات، مکروهات، مستحبات و مباحات است که خطوط قرمز را برای انسانی که می خواهد به سعادت برسد مشخص می کند.

وی با طرح این سوال که آیا بشر در این دو آزمون موفق عمل کرده یا نه بیان داشت: باید این مسئله را به قضاوت بنشینیم و در تاریخ ببینم که مردم چگونه عمل کردند، نوح ۹۵۰ سال مردمش را به خدا فرا خواند و فقط ۸۰ نفر نمره قبولی گرفتند.

حجت الاسلام علی سعیدی شاهرودی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجلاسیه شهدا شاهرود

عاشورا سند صیانت از ملت و انقلاب ماست

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه قارون خطوط قرمز را رد کرد تا به آن جاه و جلال رسید بیان داشت: ولی همان خدایی که به او فرصت داده بود، به مردمی که حسرت داشته های او را می خوردند نشان داد اگر بخواهد شبانه می تواند قارون و تمام اموالش را در زمین فرو برد و صبح روز بعد هیچ نشانی از او هیچ کجا نباشد.

سعیدی با تاکید بر اینکه قوم موسی انقلاب کرد ولی نتوانست پاسدار ارزشهای انقلابش بماند و همه چیز را از دست داد ادامه داد: این انقلاب چهارم از جنس انقلاب های توحیدی که با حجیت و رهبری و انقلاب امام صادق (ع) هیچ فرقی ندارد در دستان ماست.

وی با اشاره به اینکه عاشورا سند صیانت از این ملت و انقلاب است بیان داشت: ما تکلیف یک آزمون بسیار سخت را بر عهده داریم چرا که در جنگی نابرابر یک طرف ایران است و یک طرف دیگر تمام استکبار، ملت ما باید زمینه ساز ظهور باشد و موانع را از سر راه امام زمان بردارد و اگر کوتاهی کند عذابش از همه امت های پیشین سنگین تر خواهد بود و اگر موفق شود فینالیست و برترین امت های تاریخ خواهد بود.

حجت الاسلام علی سعیدی شاهرودی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجلاسیه شهدا شاهرود

آزمون ولایت مداری و حفظ خطوط قرمز پیش روی ماست

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حوادث یمن نیز یادآور شد: حوادثی اتفاق می افتد که انسان نمی تواند به راحتی از آن بگذرد و نمونه آن حادثه ای است که در یمن رخ داد و نشان دادند از شهادت و مجروحیت هراسی ندارند و عربستان با دست خود وارد منجلاب شد.

سعیدی با تاکید بر اینکه بر اساس تحقیقات کارشناسان آنچه امروز نصیب ایران می شود بر اساس تدبیر رهبر انقلاب است اظهار داشت: امروز ما در دو آزمون ولایت مداری و حفظ خطوط قرمز قرار داریم و اگر مراقب نباشیم هرگز از این آزمون سربلند بیرون نمی آییم.

در این مراسم حاج سعید حدادیان مداح کشوری به مدیحه سرایی پرداخت و حاضران از غرفه های مختلف نمایشگاه های اجلاسیه و بازسازی نمادین بهشت و جهنم دیدار کردند و در پایان رزمایش بازسازی عملیات محرم تا پاسی از شب با حضور پر شور مردم ادامه داشت.

کد خبر 2560085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha