۳۱ فروردین ۱۳۹۴، ۱۵:۵۰

طبسی در گفتگو با مهر:

جشنواره عكس «هزار خورشید» برگزار می شود

جشنواره عكس «هزار خورشید» برگزار می شود

سمنان - رئیس حوزه هنری شهرستان شاهرود از برگزاری جشنواره عكس «هزار خورشید» در این شهرستان خبر داد و گفت: این امر در راستای برگزاری اجلاسیه هزار شهید شهرستان انجام می شود.

سید محمد رضا طبسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همزمان با برگزاری اجلاسیه بالغ بر هزار شهید شهرستان شاهرود، حوزه هنری با همکاری فرمانداری و سپاه شهرستان شاهرود، جشنواره عكس «هزار خورشید» ویژه اجلاسیه را برگزار می كند.

وی افزود: ارتباط عاطفی خانواده معظم شهدا و بازدید کنندگان از برنامه های اجلاسیه شهدای شاهرود و نمایش گستردگی فعالیت های صورت پذیرفته توسط کمیته های فعال در اجلاسیه از موضوعات و محورهای جشنواره عکس «هزار خورشید» است.

این مقام مسئول تاكید كرد: آخرین مهلت ارسال آثار هشتم اردیبهشت ماه سالجاری است و به نفرات برگزیده اول تا سوم جوائز ارزنده ای اهدا و به کلیه شرکت کنندگان در جشنواره نیز گواهی شرکت در جشنواره اعطا می شود.

وی با بیان اینکه شركت تمامی عكاسان در این جشنواره آزاد است تصریح کرد: هر عکاس می تواند سه مجموعه عکس شامل ۱۰ الی ۲۱ قطعه عکس از آثار خود را با فرمت JPEG  و روی لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

طبسی در خاتمه بیان کرد: علاقه مندان به شركت در این جشنواره می توانند آثار خود را به نشانی خیابان امام خمینی(ره)، خیابان فروغی، حوزه هنری شهرستان شاهرود، دبیرخانه جشنواره عكس «هزار خورشید» ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۲۳۱۴۱۸  تماس حاصل کنند.

کد خبر 2538472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha