۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۴

با حضور هنرمندان و نویسندگان؛

کتاب «به شما مربوط نیست» فردا رونمایی می شود

کتاب «به شما مربوط نیست» فردا رونمایی می شود

کتاب «به شما مربوط نیست» که به تازگی توسط انتشارات افراز منتشر شده، فردا یکشنبه ۱۰ خرداد در مجموعه تئاتر شهر رونمایی می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انتشارات افراز، این کتاب با موضوع «تعهد در تئاتر»، حاصل ۱۳ سال تحقیق روزبه حسینی نویسنده، کارگردان و پژوهشگر تئاتر است. این کتاب چندی پیش توسط انتشارات افراز به چاپ رسید و مراسم رونمایی از آن فردا با حضور و امضای لوح یادبود، توسط عباس جوانمرد برگزار می شود.

در این مراسم علیرضا نادری، اصغر همت، محمد امیریاراحمدی، حسین کیانی و حمید پورآذری درباره‌ کتاب و مسائل پیرامون آن سخنرانی خواهند داشت. اجرای این برنامه را روزبه حسینی، به عهده خواهد داشت که به ضمن اجرای برنامه، در پاره‌ای از جریان‌های شکل‌گیری کتاب هم، سخنانی خواهد گفت.

همچنین در این مراسم، به جز هنرمندان یاد شده، برخی دیگر از پدیدآورندگان این کتاب از جمله محمود عزیزی، رضا رویگری، افروز فروزند، احمد ساعتچیان، آروند دشت‌آرای، نرگس امینی و ... حضور خواهند داشت.

مراسم رونمایی از این کتاب به همت انتشارات افراز و حمایت مدیریت تئاتر شهر، فردا یکشنبه دهم خرداد از ساعت ۱۸ در سالن کنفرانس تئاتر شهر برگزار می شود.

ورود به این برنامه برای عموم علاقه مندان آزاد است.

کد خبر 2763755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha