۱۵ خرداد ۱۳۹۴، ۹:۵۲

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد:

دو ساختمان جدید کانون فرهنگی هنری در اسفراین افتتاح شد

دو ساختمان جدید کانون فرهنگی هنری در اسفراین افتتاح شد

اسفراین - مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی از افتتاح ساختمان کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) روستای دهنه شیرین و امام حسن عسکری(ع) روستای مقصودآباد در شهرستان اسفراین خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر به  نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، هاشم شیرازیان گفت: اجرای عملیات احداث کانون فرهنگی و هنری امام رضا(ع) که از سال ۸۸ و از محل اعتبارات دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری خراسان شمالی و اداره کل ارشاد اسلامی این استان آغاز شده بود، با حضور شماری از مسئولان به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه این ساختمان در جوار حرم مطهر امامزاده حمزه(ع) و مسجد امیرالمونین (ع) روستای دهنه شیرین قرار دارد، افزود: برای ساخت این مکان فرهنگی بالغ بر ۱۶۴ میلیون و ۵۰۰ هزارریال از سوی دبیرخانه مساجد استان  هزینه شده است.

شیرازیان، این میزان اعتبارهزینه شده را شامل حمایت های مشخص شده از کانون های فعال  با اعتبارات استانی و نیز  مساعدت های سفر رهبری اعلام کرد و گفت: این مکان در فضایی به مساحت ۷۵ مترمربع احداث وعلاوه بر در برگرفتن  فضای کانون، در این محل کتابخانه ای نیز برای بهره برداری علاقمندان و توسعه وترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی راه اندازی شده است.

وی اظهار داشت: همچنین کانون فرهنگی هنری امام حسن عسکری(ع) در روستای مقصود آباد اسفراین با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت و رسما فعالیت خود را آغاز کرد.

شیرازیان افزود: در مراسم افتتاح این دو کانون شماری از مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

کد خبر 2768104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha